Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 33 år og forelsker meg så si aldri, slo meg til ro med tanken på å være singel forever. 

For to uker siden traff jeg en jente via en felles-hobby og fikk en følelse jeg ikke har følt for noen andre før og er rimelig betatt..

Hun har ikke vist noe interesse utenom vennlighet (?) og fin personlighet. Hun er vanskelig å ikke legge merke til, selv om hun ikke roper høyest eller ikke gjør noe stort av seg selv. Liker henne virkelig godt, med andre ord. Har egentlig aldri følt sånn før.

Det oppsto god kjemi under samtalene våre pluss at jeg fikk henne til å le en del. Og jeg tror jeg gjorde henne litt reservert for hun oppførte seg hyggelig mot de fleste, men litt mer undrende til meg (kan være et godt tegn?)

Forventer ikke at hun skal være stupforelsket i meg tilbake på så kort tid, regner med at hun har hatt endel beilere for hun er veldig søt ;) Føler meg egentlig litt på sjekker`n for første gang og skjønner at jeg må gjøre noe litt mer ekstra, og synes faktisk det er verdt å forsøke litt ekstra denne gangen. Har ingenting å tape..

Da vi var ute (ikke på byen) så fikk jeg inntrykk av at hun frøs, og det første jeg tenkte på var om jeg kunne tilby henne skjerfet mitt (som for øvrig nesten gikk rundt hele henne ;) Hun virka veldig glad for det og smilte på ordentlig opp til meg og videre fikk vi mer øyekontakt og delte noen små-øyeblikk med blikket. Ble venner på facebook i ettertid og har hatt litt kontakt i ettertid.

Problemet er at hun er treg på meldinger og er mye opptatt. Denne helgen planlagt for lenge siden, så skjønner at vi ikke kunne møtes da. (Bursdagsfeiring hvor hun skulle reise bort til en annen by). Men helgen før der kunne hun heller ikke treffes. Hun foreslo denne uka, men foreslo ikke dag, tidspunkt eller aktivitet. 

På mange måter skjønner jeg at dette er dårlig tegn, men føler det ikke helt sånn likevel på grunn av den interessen, kjemien og øyekontakten hun viste meg når vi traff hverandre sist. 

Hjelp?

Anonymkode: 7c6e3...5a8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun foreslo ikke dag fordi det er din jobb. Hun bare lot det vite at hun er interessert i å treffes ved å foreslå frem i tid, og så setter du tidspunkt

• Liker 3
Skrevet

Vis henne interesse uten å vise henne at du har interesse om du fatter hva jeg mener, la alt være tvilstilfeller for henne og være et mysterium hun ikke kan tolke, få henne til å spørre seg selv om du er interessert eller ikke. Gjør gjerne en gest for ei annen jente rett foran henne, som noe så enkelt som å åpne døren for hun andre mens du smiler og trolig får ett smil i retur - da vil hun spørre seg selv om du bare er flørtende av natur eller om du kan mene noe med henne? Men ikke havne i venne båsen, så på ett punkt må du sette inn støtet og ikke la det være tvil om hva du vil...

Skrevet
9 minutter siden, made4u skrev:

Vis henne interesse uten å vise henne at du har interesse om du fatter hva jeg mener, la alt være tvilstilfeller for henne og være et mysterium hun ikke kan tolke, få henne til å spørre seg selv om du er interessert eller ikke. Gjør gjerne en gest for ei annen jente rett foran henne, som noe så enkelt som å åpne døren for hun andre mens du smiler og trolig får ett smil i retur - da vil hun spørre seg selv om du bare er flørtende av natur eller om du kan mene noe med henne? Men ikke havne i venne båsen, så på ett punkt må du sette inn støtet og ikke la det være tvil om hva du vil...

Ikke så lurt å være et stort spørsmålstegn for personen, da.. Dette kan nok lett bli litt lett gjennomskuet og litt for mye ;) 

Anonymkode: 5b18b...b49

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke så lurt å være et stort spørsmålstegn for personen, da.. Dette kan nok lett bli litt lett gjennomskuet og litt for mye ;) 

Nei, det må bare utføres riktig...

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Må legge til ekstra: jeg tror ikke jeg hadde gått noe videre med en fyr som brukte slike triks for å få oppmerksomheten min, synes det er veldig gjennomskuelig og nesten litt harry å være så "care" og "jeg er såååå mystisk aaas"

Tror jeg hadde flirt, hvis jeg i det hele tatt hadde fått med meg interesse i det store og hele :P 

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Hun foreslo ikke dag fordi det er din jobb. Hun bare lot det vite at hun er interessert i å treffes ved å foreslå frem i tid, og så setter du tidspunkt

;) 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Må legge til ekstra: jeg tror ikke jeg hadde gått noe videre med en fyr som brukte slike triks for å få oppmerksomheten min, synes det er veldig gjennomskuelig og nesten litt harry å være så "care" og "jeg er såååå mystisk aaas"

Tror jeg hadde flirt, hvis jeg i det hele tatt hadde fått med meg interesse i det store og hele :P 

Så godt som alle damer liker oppmerksomheten en flørt gir, så kritisk som du skal ha det til at dere er kjenner jeg meg ikke igjen i... Så at han er tjent med å gi henne oppmerksomhet er definitivt, dog har han sitt å vinne på å skape usikkerhet også så det burde han, intet er da bedre enn om han får en annen jente til å smile til seg...

Skrevet

Har hatt en samtale gående på messenger i kveld før hun la seg. Hun spurte oppfølgingsspørsmål og virka vennlig og engasjert i samtalen, kjente litt på den samme kjemien som oppsto sist. Hun foreslo å treffes en dag til uka, så da blir det konsert på oss. ;)

Merker at jeg er glad nå.. Litt uvandt å være så betatt og i tillegg klarer jeg ikke å sette finger på hvorfor. Men tror det ser ok ut nå..Onsdag ;) 

Overlever......kanskje

Ts

• Liker 1
Skrevet

:) Når det var hun som viste initiativ til det så ser det jo lovende ut for deg...

Lykke til på onsdag!!

Skrevet
Akkurat nå, made4u skrev:

:) Når det var hun som viste initiativ til det så ser det jo lovende ut for deg...

Lykke til på onsdag!!

Ja. Hadde fått invitasjon og hadde da tenkt på oss, at det kunne være en fin ting for oss å finne på til uka, så det høres jo positivt ut. ;) 

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, made4u skrev:

Gjør gjerne en gest for ei annen jente rett foran henne, som noe så enkelt som å åpne døren for hun andre mens du smiler og trolig får ett smil i retur - da vil hun spørre seg selv om du bare er flørtende av natur eller om du kan mene noe med henne? 

Neeeeeeeeeei nei neineineiniiiiie!!!!!!!! Ikke gjør dette hvert fall :fnise: Med mindre du vil ha en jente som bor på Paradise hotell, er 17 år og elsker drama, så bør du styre unna sånne ting. 

Dette gir ikke inntrykk av at du stoler på deg selv og dine egne avgjørelser, det beviser (for den våkne) at du ikke er trygg på deg selv. Når du skal flørte med henne kan du fint vie henne all flørtete oppmerksomhet, å flørte med andre foran henne vil bare gjøre henne usikker på om du er noen god deal. Men å føre samtale med andre i tillegg til henne, (ikke bare snakke med henne hele tiden) og vise at du har litt sosiale antenner, er noe hun vil sette pris på. 

Anonymkode: 3b8e9...80f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Neeeeeeeeeei nei neineineiniiiiie!!!!!!!! Ikke gjør dette hvert fall :fnise: Med mindre du vil ha en jente som bor på Paradise hotell, er 17 år og elsker drama, så bør du styre unna sånne ting. 

Dette gir ikke inntrykk av at du stoler på deg selv og dine egne avgjørelser, det beviser (for den våkne) at du ikke er trygg på deg selv. Når du skal flørte med henne kan du fint vie henne all flørtete oppmerksomhet, å flørte med andre foran henne vil bare gjøre henne usikker på om du er noen god deal. Men å føre samtale med andre i tillegg til henne, (ikke bare snakke med henne hele tiden) og vise at du har litt sosiale antenner, er noe hun vil sette pris på. 

Å åpne døren for noen er å være en gentleman, sa ikke at han skal fortelle hun andre at hun er vakker eller noe slik, han skal bare få henne til å smile til seg. Å overse henne litt, ved å snakke med andre slik du sier det, er jo i samme spor og verre enn å fremstå som gentleman som får damer til å smile... Ville vært dumt å forsøke å sjekke opp ei annen fremfor henne han vil ha, da tar han jo fra seg selv i å ha kraft i komplimentene han eventuelt skal gi henne senere, når han skal si ting som får henne til å føle seg unik.

Skrevet
4 minutter siden, made4u skrev:

Å åpne døren for noen er å være en gentleman, sa ikke at han skal fortelle hun andre at hun er vakker eller noe slik, han skal bare få henne til å smile til seg. Å overse henne litt, ved å snakke med andre slik du sier det, er jo i samme spor og verre enn å fremstå som gentleman som får damer til å smile... Ville vært dumt å forsøke å sjekke opp ei annen fremfor henne han vil ha, da tar han jo fra seg selv i å ha kraft i komplimentene han eventuelt skal gi henne senere, når han skal si ting som får henne til å føle seg unik.

Nettopp. Å signalisere at man er en flørt som holder døren åpen for andre og går rundt og er pikenes jens, er ikke sjarmerende eller gentleman. En gentleman får henne til å føle seg heldig og satt pris på, ikke som enda et innfall fra pikenes jens. Å være lett erstattelig og få lite oppmerksomhet og se at flørten din flørter rundt er ikke attraktivt! Og det var det jeg tenkte når jeg leste innlegget ditt. Sånt er ikke sjarmerende, med mindre man kanskje vil vekke interessen til en som liker drama og litt sånne kjepper i hjulene. Og det var jo ikke det inntrykket jeg fikk av henne. 

Enig i at man ikke skal ignorere henne eller overse henne. Men vise at man kan snakke og kommunisere med andre mennesker er attraktivt. Men nå tror jeg han har fått dette i boks på egenhånd, og det var jo koselig!!!! :D

Eneste jeg er litt bekymret over er at ts virker litiiiiittt for betatt såpass tidlig, og bør kanskje være litt forsiktig nå haha

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste jeg er litt bekymret over er at ts virker litiiiiittt for betatt såpass tidlig, og bør kanskje være litt forsiktig nå haha

Det kan komme voldsomt kjapt, jeg har opplevd å være sjanseløs allerede fra første øyeblikk og før jeg har vekslet ett ord, misforstå meg rett da det var ikke ordet besatt jeg brukte her altså.

Skrevet

Har inntrykk av at hun er rolig og oppegående, ikke drama queen. Hun er 29, jeg er 33. Synes jeg bør roe ned litt kanskje, går bare rundt og smiler, synes det er rart. Ble bare betatt på et blunk og synes det er unormalt i forhold til hvordan jeg har vært før. Som jeg nevnte tidligere så har jeg ingen aning på hvorfor. Føler meg hvertfall mer glad nå enn jeg har gjort på lenge! Ts

Skrevet

Kan gå veien for deg dette, ser ingen grunner til annet, men avhenger jo av hvilken signaler du sender og at du tør å ta sats

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...