Gå til innhold

Når han sier "vi kan snakkes til helgen" - skal jeg eller han ta kontakt da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et godt øye til en "kompis" (blitt kjent via felles venner, men er ikke direkte venner om en kan si det sånn). 

Dersom vi prates/møtes/sender meldinger så er det som regel når en av oss eller begge er ute på byen/fest.

Nå i helgen lurte han på om vi skulle treffes. Jeg kunne ikke. Så sa han at vi kan jo snakkes neste helg. 

Jeg har jo lyst å være med han, og det er jo mulig han tar kontakt til helgen. Men dersom han ikke sender melding, blir det da masete av meg å sende melding? Han var ute på byen når han sendte meldingen sist. 

Anonymkode: 76269...c74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du ikke kunne når han foreslo, og han sa det han gjorde, så sender du melding denne gangen :-)

• Liker 3
Skrevet

Enig med over :)

Når du ikke kan så sender du melding neste gang :) Ikke masete

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Du kan godt sende melding til han siden du takket nei sist.

Endret av Minesveiper
Skrevet

Ja, det tenker jeg også. Nå sender du melding :) hvilke aktivitet skulle dere gjøre da?

Anonymkode: a1c9f...84e

Skrevet
På 1.11.2016 den 10.34, AnonymBruker skrev:

Ja, det tenker jeg også. Nå sender du melding :) hvilke aktivitet skulle dere gjøre da?

Anonymkode: a1c9f...84e

Tenkte kanskje å høre om han ville komme til meg eller om vi skal møtes ute på byen / kino eller lignende. Men jeg har ikke turt å sende melding enda. Føler jeg maser da, selv om jeg sikkert ikke gjør det. Er nok litt redd for å få nei til et svar også. 

Skrevet

Send melding!! Dette er ikkke mas! Hilsen ei som alltid er redd for at ho maser ;) 

Anonymkode: 2b3e8...533

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Send melding!! Dette er ikkke mas! Hilsen ei som alltid er redd for at ho maser ;) 

Turte likevel å sende melding. Men han er på hyttetur og kommer ikke hjem før i morgen. Han sa at vi sikkert kan finne på noe da. Men da er det vel hans "tur" å spørre i morgen? Vil ikke virke innpåsliten. 

• Liker 2
Gjest canacas
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Turte likevel å sende melding. Men han er på hyttetur og kommer ikke hjem før i morgen. Han sa at vi sikkert kan finne på noe da. Men da er det vel hans "tur" å spørre i morgen? Vil ikke virke innpåsliten. 

Hvorfor ikke følge opp den meldingen med å ordne en konkret avtale? Så slipper du gå rundt og tenke på det ;) Send melding tilbake om at han må kose seg på hyttetur og foreslå noe dere kan gjøre i morgen.

Skrevet
19 timer siden, canacas skrev:

Hvorfor ikke følge opp den meldingen med å ordne en konkret avtale? Så slipper du gå rundt og tenke på det ;) Send melding tilbake om at han må kose seg på hyttetur og foreslå noe dere kan gjøre i morgen.

Enig! Ikke gjør det så komplisert. Jeg har alltid tenkt at mannen må ta insj, at jeg må passe å ikke mase osv osv - og her sitter jeg singel og bitter i en alder av 31 ;) Såå - go for it! Mas er når du sender melding etter melding uten å få svar, spørre om å finne på noe når han sier han ikke kan osv. Bruk sunn fornuft ;) Han har sagt han vil finne på noe imrg - skriv som canacas sier! OG oppdater her! Lykke til :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...