AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Har et godt øye til en "kompis" (blitt kjent via felles venner, men er ikke direkte venner om en kan si det sånn). Dersom vi prates/møtes/sender meldinger så er det som regel når en av oss eller begge er ute på byen/fest. Nå i helgen lurte han på om vi skulle treffes. Jeg kunne ikke. Så sa han at vi kan jo snakkes neste helg. Jeg har jo lyst å være med han, og det er jo mulig han tar kontakt til helgen. Men dersom han ikke sender melding, blir det da masete av meg å sende melding? Han var ute på byen når han sendte meldingen sist. Anonymkode: 76269...c74
Neutral90 Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 Siden du ikke kunne når han foreslo, og han sa det han gjorde, så sender du melding denne gangen :-) 3
mjauritz Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 Enig med over Når du ikke kan så sender du melding neste gang Ikke masete
Gjest Minesveiper Skrevet 31. oktober 2016 #4 Skrevet 31. oktober 2016 (endret) Du kan godt sende melding til han siden du takket nei sist. Endret 1. november 2016 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #5 Skrevet 1. november 2016 Ja, det tenker jeg også. Nå sender du melding hvilke aktivitet skulle dere gjøre da? Anonymkode: a1c9f...84e
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 På 1.11.2016 den 10.34, AnonymBruker skrev: Ja, det tenker jeg også. Nå sender du melding hvilke aktivitet skulle dere gjøre da? Anonymkode: a1c9f...84e Tenkte kanskje å høre om han ville komme til meg eller om vi skal møtes ute på byen / kino eller lignende. Men jeg har ikke turt å sende melding enda. Føler jeg maser da, selv om jeg sikkert ikke gjør det. Er nok litt redd for å få nei til et svar også. Anonymkode: 76269...c74
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #7 Skrevet 4. november 2016 Send melding!! Dette er ikkke mas! Hilsen ei som alltid er redd for at ho maser Anonymkode: 2b3e8...533
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #8 Skrevet 4. november 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Send melding!! Dette er ikkke mas! Hilsen ei som alltid er redd for at ho maser Anonymkode: 2b3e8...533 Turte likevel å sende melding. Men han er på hyttetur og kommer ikke hjem før i morgen. Han sa at vi sikkert kan finne på noe da. Men da er det vel hans "tur" å spørre i morgen? Vil ikke virke innpåsliten. Anonymkode: 76269...c74 2
Gjest canacas Skrevet 4. november 2016 #9 Skrevet 4. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Turte likevel å sende melding. Men han er på hyttetur og kommer ikke hjem før i morgen. Han sa at vi sikkert kan finne på noe da. Men da er det vel hans "tur" å spørre i morgen? Vil ikke virke innpåsliten. Anonymkode: 76269...c74 Hvorfor ikke følge opp den meldingen med å ordne en konkret avtale? Så slipper du gå rundt og tenke på det Send melding tilbake om at han må kose seg på hyttetur og foreslå noe dere kan gjøre i morgen.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #10 Skrevet 5. november 2016 19 timer siden, canacas skrev: Hvorfor ikke følge opp den meldingen med å ordne en konkret avtale? Så slipper du gå rundt og tenke på det Send melding tilbake om at han må kose seg på hyttetur og foreslå noe dere kan gjøre i morgen. Enig! Ikke gjør det så komplisert. Jeg har alltid tenkt at mannen må ta insj, at jeg må passe å ikke mase osv osv - og her sitter jeg singel og bitter i en alder av 31 Såå - go for it! Mas er når du sender melding etter melding uten å få svar, spørre om å finne på noe når han sier han ikke kan osv. Bruk sunn fornuft Han har sagt han vil finne på noe imrg - skriv som canacas sier! OG oppdater her! Lykke til :D Anonymkode: 2b3e8...533
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå