Gå til innhold

Går ikke ungene rundt på Halloween lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tent utelys (både den vanlige utelampa og lykt med stearinlys), og har vært klar med godis siden klokka 18. Det har ikke kommet noen ennå, og nå begynner det vel å bli sent? 

Vi har ikke fått et eneste besøk, mens i fjor var det masse? Orker ikke ungene når det regner? 

Anonymkode: f30ca...08f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i byen har det vært så mye klager fra sure folk så de fleste har droppet "knask eller knep". Det har ikke vært noen som har gjort ugagn eller noe, bare det vanlige halloweenhatet fra folk som er bekymra for norsk kultur.

Virker som om foreldrene ved de forskjellige skolene heller har gått sammen og laget (u)hyggelige feiringer for barna. 

Anonymkode: 51f2a...ace

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her i byen har det vært så mye klager fra sure folk så de fleste har droppet "knask eller knep". Det har ikke vært noen som har gjort ugagn eller noe, bare det vanlige halloweenhatet fra folk som er bekymra for norsk kultur.

Virker som om foreldrene ved de forskjellige skolene heller har gått sammen og laget (u)hyggelige feiringer for barna. 

Anonymkode: 51f2a...ace

Det er jo ironisk, med tanke på at det meste i Norge er tatt fra andre land:fnise:

Ts, det har vært slik her jeg bor også. Helt stille, selv med halloweenpynt i hagen og bra belysning... Ringte på 3 ganger bare, men det syns jeg var lite... Og jeg som ble hjemme istedenfor å gå på besøk til noen venner... Veldig trist, for Halloween er jo en koselig ting syns jeg. Spennende å kunne kle seg ut og skremme folk og få godis. Jeg elsket å gå knask eller knep da jeg var liten (Fordi jeg kunne kle meg ut og gå ut i mørket). 

Anonymkode: be427...c1d

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er hyggelig når barna kommer. Og jeg hadde kjøpt inn twist som barna fikk. Alle barna var høflige. Og de takket pent for det de fikk. Jeg hadde tent på utelyset. Og satt ut gresskar med lys inni.

• Liker 1
Skrevet

Her har jeg en hel kurv full med godis fordi ingen kom på døra. :( 
*gomle gomle*

• Liker 1
Skrevet

Det var ingen her heller. Tidligere år har det vært MASSE unger som har kledd seg ut og gårt rundt, men i år har det vært helt stille

Skrevet

Lurer på om skikken er i ferd med å dø ut, og det har jeg ingenting imot.

Like greit at ungene i tilfelle samles på et arrangement der de feirer sammen under trygge former.

Anonymkode: a0272...1f2

Skrevet

Var ute å kjørte på mandag. Så mange foreldre som gikk med ungene sine. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan gi ungene sine godteri selv? Istedenfor å tigge hos fremmede. 

Skrevet

Håper surmeggene er fornøyde, de klarte å kvele moroa ut av enda en kveld i året. For ett utrulig kjedelig liv de må ha for å gjøre dette til en kampsak.

Anonymkode: 1c5ca...b04

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, Evilposelos skrev:

Var ute å kjørte på mandag. Så mange foreldre som gikk med ungene sine. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan gi ungene sine godteri selv? Istedenfor å tigge hos fremmede. 

Wow du tok den.

Om du ikke liker at de går knask eller knep på Allerhelgenskvelden så er det greit men hvorfor dømme de som gjør det?

Skrevet
1 time siden, Fru Uperfekt skrev:

Wow du tok den.

Om du ikke liker at de går knask eller knep på Allerhelgenskvelden så er det greit men hvorfor dømme de som gjør det?

Det er en idiotisk greie. Hvorfor kan ikke foreldrene selv gi ungene godteri og lage en fest for ungene? Håper det blir mer av det etterhvert. Dørklokka mi er heldigvis ødelagt, så slapp å høre ringeklokka hvert minutt. 

Skrevet
1 minutt siden, Evilposelos skrev:

Det er en idiotisk greie. Hvorfor kan ikke foreldrene selv gi ungene godteri og lage en fest for ungene? Håper det blir mer av det etterhvert. Dørklokka mi er heldigvis ødelagt, så slapp å høre ringeklokka hvert minutt. 

Du vet at det finnes dørklokker som du selv velger når er på?

Skrevet
1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev:

Du vet at det finnes dørklokker som du selv velger når er på?

Ja, men jeg trives uten :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...