Gå til innhold

Plutselig veldig fort sliten på trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å trene meg opp igjen etter fødsel (baby er nå 8 mnder, så det er ikke at det er for tidlig).

I begynnelsen gikk det supert, jeg trente ofte og koste meg på trening. Jeg har ikke lagt på meg så mye under svangerskapet så jeg prøver ikke å slanke meg, men trene kroppen "stram" igjen :) Det vil med andre ord si at jeg ikke lever på underskudd i kalorier, så det er ikke derfor jeg er sliten.

Men nå i det siste merker jeg at jeg blir ekstremt for sliten når jeg trener. Jeg kjører ganske lett oppvarming, men er helt gåen (nesten skjelven) etter 1 rep med styrke. Jeg pusher ikke musklene for hardt, har et moderat nivå og tar pauser der jeg trenger det. Jeg har tidligere drevet aktivt med idrett og trent mye så jeg vil si at jeg på en måte vet hvordan å trene. 

Er det bare motivasjonen som spiller meg et puss? Noen gode tips? Har forsøkt på pre-workout for å få litt futt, men blir helt likedann :( 

Anonymkode: 13a7f...fd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være så mangt, men hva med å ta en blodprøve? Anemi, jernmangel, vitaminmangel, stoffskifte.. 

Du sier du ikke har underskudd på kalorier, men vet du det sikkert? Kanskje du spiser mindre enn du tror? 

Anonymkode: f68ed...0e6

Skrevet

Kan være at du forventer å ha samme energi som før? Eller at du rett og slett er sliten pga baby som våkner tidlig? Hvis det ikke er noen sånne logiske forklaringer kan det være greit med blodprøve hos legen.

Anonymkode: df5f4...5c2

Skrevet

Sjekk jern. 

Anonymkode: ec551...3d6

Skrevet

Sov mer! Og hvordan vet du at du ikke har underskudd på kalorier ?

Skrevet

Husk å spise mer dersom du ammer!

Anonymkode: df5f4...5c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...