Gå til innhold

Min gamle mor blir nedlesset med andres skrot.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En motbydelig "slektning" av min mor har for vane å gi bort gammelt skrot denne ikke vil ha selv til min mor. Dette kan være gamle stygge møbler, gammelt sengetøy, gamle duker, gamle gardiner, stygge pyntegjenstander osv... min mor er konfliktsky og engstelig og tør ikke si nei. Det blir jeg som får jobben med å pælme alt dette skrotet. Nå har jeg vært igjennom nok en ryddesjau og er sliten. Hvordan får jeg slutt på dette? 

Anonymkode: 23745...ae3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette gjør meg rasende :frustrert: !!!!!!!

Skrevet

Siden hun ikke klarer å si ifra selv, så får du gjøre det. 

• Liker 5
Skrevet

Leiligheten hennes blir brukt som søppelfylling rett og slett :kjempesinna:

Skrevet

Hun må si fra selv og ikke fraskrive seg ansvaret

Anonymkode: 1c31f...1a4

Skrevet

Da kaster du det i søppelet, rett og slett.

Anonymkode: 57481...c35

• Liker 2
Skrevet

Hva med å ta en prat med dette mennesket?

Anonymkode: a7df2...002

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, strawberry skrev:

Siden hun ikke klarer å si ifra selv, så får du gjøre det. 

Det nytter ikke! Da argumenterer dette svinet med at det er jeg som er psykopat osv...min mor er ikke umyndiggjort så det ser ikke ut til at jeg får stoppet dette.

Skrevet (endret)

Send en sms ala dette.

"Hei X. Snilt av deg å tilby mamma dine avlagte ting. Hun har forøvrig alt hun trenger, og ikke uendelig med plass og mye av det ender opp med å ikke bli brukt. Det er nok mange som trenger det mer enn mamma. Kanskje du kan donere det til UFF/Fretex i fremtiden? :)  Mvh X."

Endret av toothfairy
  • Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kaster du det i søppelet, rett og slett.

Anonymkode: 57481...c35

Det er akkurat det jeg gjør og har gjort hele tiden. Dette provoserer meg.

Skrevet

Samle all skrotet hun får på en henger, dump det i hagen til vedkommende og lag et fint bål av det :)

Du må jo selvsagt gi beskjed. Hører de ikke etter så dumper du skrotet på døren hans.

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, toothfairy skrev:

Send en sms ala dette.

"Hei X. Snilt av deg å tilby mamma dine avlagte ting. Hun har forøvrig alt hun trenger, og ikke uendelig med plass og mye av det ender opp med å ikke bli brukt. Det er nok mange som trenger det mer enn mamma. Kanskje du kan donere det til UFF/Fretex i fremtiden? :)  Mvh X."

Personen er en fuckings psykopat og jeg får skjellsord etter meg når jeg forsøker å stoppe dette. Dette er ikke en person jeg vil gå i dialog med.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det nytter ikke! Da argumenterer dette svinet med at det er jeg som er psykopat osv...min mor er ikke umyndiggjort så det ser ikke ut til at jeg får stoppet dette.

Neivel, hva tenker du kan gjøres? Det er vel bare to løsninger her, enten sier du ifra eller så sier moren din ifra. 

Anonymkode: 02bb6...001

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Samle all skrotet hun får på en henger, dump det i hagen til vedkommende og lag et fint bål av det :)

Du må jo selvsagt gi beskjed. Hører de ikke etter så dumper du skrotet på døren hans.

Har faktisk vurdert å dumpe det i hagen hos vedkommende. Kommer ikke til å lage bål, men vurderer å dumpe skrotet der der ja.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leiligheten hennes blir brukt som søppelfylling rett og slett :kjempesinna:

Trår du den personen du er rasende på leser på kg, og føler seg truffet? Neppe. 

Vil ikke din mor ha "gavene" og heller ikke si i fra om dette, du vil ikke rydde så får dere gi beskjed til personen det gjelder på en skikkelig måte. Det er ikke vanskeligere enn det. 

Anonymkode: f4d61...9df

• Liker 1
Gjest Bossa Nova
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har faktisk vurdert å dumpe det i hagen hos vedkommende. Kommer ikke til å lage bål, men vurderer å dumpe skrotet der der ja.

Gjør det, og bryt kontakten med dette mennesket. Ikke ta telefonen når vedkommende ringer osv.

Skrevet
9 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Ingen dum idé. 

Anonymkode: e9425...469

Skrevet
4 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Gjør det, og bryt kontakten med dette mennesket. Ikke ta telefonen når vedkommende ringer osv.

Takk for tipset. Vi unngår mest mulig som har med denne personen å gjøre. 

Gjest Bossa Nova
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tipset. Vi unngår mest mulig som har med denne personen å gjøre. 

Jeg tror faktisk det lureste hadde vært å kutte kontakten helt. Hvis dere har bare et snev av kontakt, vil ikke vedkommende gi seg. Sett foten ned, fra nå av er h*n som luft for dere.

Skrevet

Lever skrotet tilbake, konsekvent. 

Anonymkode: 47155...138

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...