AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg har blitt invitert ut på fredag. Kan ikke huske sist jeg var ute og var sosial med venner, så det har jeg veldig lyst til. Men sliter litt med samvittigheten ovenfor hunden nå da.. hun er rett over 4 mnd gammel og skal være hos moren min fra fredags kveld til lørdags morgen. Hun kjenner min mor veldig godt men så er jeg veldig redd for at hun ikke vil roe seg, sove natta gjennom osv, fordi jeg ikke er der, og det ikke er hjemme. Noen erfaringer?? Vil hun føle seg forlatt liksom?Anonymkode: a380c...9f6
ROMPEGURI Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 Hun vil nok slite med å få sove, men det er nok noe hun må lære seg til slutt uansett. Min hund er veldig lett å sette bort, men slik var det ikke når han var valp. Men etter noen besøk så skjønner de fort at det lønner seg å slappe av overalt. Tror ikke hun vil føle seg forlatt, men hun blir helt sikkert å synes at det er en uvant situasjon. Kos deg! Er deilig med litt hundefri av og til.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 28 minutter siden, ROMPEGURI skrev: Hun vil nok slite med å få sove, men det er nok noe hun må lære seg til slutt uansett. Min hund er veldig lett å sette bort, men slik var det ikke når han var valp. Men etter noen besøk så skjønner de fort at det lønner seg å slappe av overalt. Tror ikke hun vil føle seg forlatt, men hun blir helt sikkert å synes at det er en uvant situasjon. Kos deg! Er deilig med litt hundefri av og til. Moren min har passet henne noen timer mens jeg var på jobb også, og det tok lang tid før hun klarte å slappe av og sove. Men så har moren min 2 hunder selv også, så det har kanskje litt å gjøre med at det var kjekkere å leke med dem enn å sove tenkte å sette igjen buret i hvertfall så hun kan gå inni der hvis hun føler for det (åpen dør), samt noen leker og ting som er kjente for henne. Satser på at det går greit! Tusen takk! Deilig med en kveld fri ja. En valp krever sitt, men kommer sikkert til tenke mye på henne i løpet av kvelden Anonymkode: a380c...9f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå