AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 *Jeg kan ikke invitere den personen uten å invitere den personen* *Jeg burde invitere de siden de inviterer meg men jeg vil egentlig ikke ha de med* *Jeg vil egentlig bare ha med 3 fra gjengen men må invitere alle 7 for noe annet er bare frekt* *Vil invitere henne for å bli mer kjent med henne, men da må jeg invitere folk jeg tror hun passer med* *Jeg må invitere han siden jeg har nevnt festen for han* JEG BLIR GAL! Har ikke ofte fester men hvordan takler dere det. Jeg er oppe i et tall på 30 i en leilighet det maks er plass til 15 i, og da blir det fullt altså. Hjernen min er helt blåst og vurderer å bare avlyse. Vet ikke heller egentlig hva jeg vil med dette innlegget... noen skm kjenner seg igjen? Anonymkode: 773e9...35a
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 Velkommen til vertinneskapet. 😄 Noem begynner som arrangører på ungdomsskolen og andre først i voksen alder. Først da ser de hvor mye jobb andre har lagt i det, og blir kanskje litt takknemlige? Anonymkode: 3012c...210
stan Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 Inviter bare noen få. Da rekker du å prate med gjestene. I tillegg blir forberedelsene enklere.
Fru Uperfekt Skrevet 2. november 2016 #5 Skrevet 2. november 2016 På 31. oktober 2016 den 19.28, AnonymBruker skrev: *Jeg kan ikke invitere den personen uten å invitere den personen* *Jeg burde invitere de siden de inviterer meg men jeg vil egentlig ikke ha de med* *Jeg vil egentlig bare ha med 3 fra gjengen men må invitere alle 7 for noe annet er bare frekt* *Vil invitere henne for å bli mer kjent med henne, men da må jeg invitere folk jeg tror hun passer med* *Jeg må invitere han siden jeg har nevnt festen for han* JEG BLIR GAL! Har ikke ofte fester men hvordan takler dere det. Jeg er oppe i et tall på 30 i en leilighet det maks er plass til 15 i, og da blir det fullt altså. Hjernen min er helt blåst og vurderer å bare avlyse. Vet ikke heller egentlig hva jeg vil med dette innlegget... noen skm kjenner seg igjen? Anonymkode: 773e9...35a Ha heller flere små selskaper om ett stort blir for tøft, en må jo begynne ett sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå