Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Jeg er fulltidsstudent uten jobb. Jeg søker hele tiden, og håper på å få noe etter hvert. I mellomtiden lurer jeg på hva jeg kan finne på? For det første er jeg vant til å jobbe, så det er veldig uvant å ikke gjøre det. Samtidig skulle jeg gjerne hatt litt mer penger i hverdagen.

Jeg prøver å tenke ut alternative måter å tjene litt penger. Jeg vil ikke være forever living forhandler eller noe slikt, jeg er heller ikke flink til å strikke for å selge videre, håndarbeid i det hele tatt er ikke mi greie. 

Har dere kreative sjeler der ute noen gode ideer? 
Vil gjerne KUN ha seriøse forslag, takk!

Anonymkode: bdc79...319

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sleng opp lappe i butikker om at du søker jobb som vaskehjelp, barnepasser, hundelufter.

Kjøp billig ræl på eBay og selg videre til ein høyere pris.

Bli støttekontakt, de får vel littegranne betalt for det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg trenger også råd om å tjene penger. Men siden jeg er ufør og ikke klarer å komme meg ut på jobb så må jeg kunne tjene penger fra sofaen med en data på fanget.

Er for tiden ikke gangbar så jeg kommer ingen steder, men siden eksmann ikke har våre barn noenting og ikke betaler noenting og nav har tatt barnetillegget fra meg så har jeg vært avhengig av kredittkort for å få regningene til å gå opp i opp. Barnas forsikringer og en masse annet måtte jo betales. Og nav har i brev opplyst om 12 mnd behandlingstid.

Og jeg kan ikke lovlig tjene mer penger selv om nav og eksmann ikke lenger betaler det jeg og barna trenger for å overleve. Litt rart siden de 2 før betalte tilsammen 8000 i barnetrygd, barnebidrag og barnetillegg.. Nå har jeg 12000 utbetalt og det skal dekke huslån, strøm, mobil, alle forsikringer, mat, klær og alt annet barna trenger i hverdagen. Meg er det ikke så farlig med men ungene trenger jo sitt.

Blir kvalm av å lese hvor fett vi uføre har det.

Lev på min lønn med min sykdom en mnd og se. Jeg bytter med hvem som helst!!