Gå til innhold

Okay... jeg må bare spørre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig synes jeg dette er veldig lame, men jeg lurer veldig på noe.

Dere vet den optiske illusjonen som TV2 VG og andre har vist i disse dager. De skriver at internet er går nuts over disse bena med maling på som ser skinnende ut.

Var det noen som IKKE så at det var maling? Jeg mener jeg kjenner jeg blir irritert hver gang jeg leser om det fordi jeg har ikke møtt en eneste person som trodde at de bena så shiny ut. Det sammenlignes med den optiske illusjonen der noen trodde en svar og blå kjole var gull og hvit, men det er ikke det samme i det hele tatt fordi der hadde faktisk folk delt mening... og det var snakk om å se forskjellige farger. Jeg så blå og svart, muttern så gull og hvit, og det var egentlig ganske artig og rart. Men i dette tilfellet ser alle jeg kjenner malte ben, og det er ikke noe artig. Alle ser et bilde med malte ben og skjønner ikke at man skal kunne se noe annet? Noe som vil si at de ikke er noe morsomt i det hele tatt... det er bare click bait. 

Er det noe big deal? Var det noen som syntes det var fascinerende? Og hvis ikke hvorfor pusher de det i media? Det kan ikke sammenlignes med å se forskjellige farger. Jeg bare skjønner ikke greia. Optiske illusjoner kan være veldig gøy, men da må de finne en som faktisk virker. 

Anonymkode: b175f...60a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg virket den ikke, jeg så kun ben med maling. Regner med iallefal noen så shiney ben, hvis ikke er det jo for dumt

Gjest lipgloss
Skrevet

Hei jeg så først at bena var utrolig shiny,men når jeg fokuserte på de hvite flekkene spesielt på knærne så forsvant den skinnende effekten og jeg så helt vanlige ben med hvitmaling, klare ikke å se at dem er shiny lengre 😊😊

Skrevet

Jeg så de glinsende beina ( barbie dukke bein) med det samme, så leste jeg og fant ut at det var malt striper og da så jeg det dere så med en gang, og klarte ikke og se det jeg i så med det samme. Fascinerende synes jeg!

Skrevet

Det finnes en tråd om dette allerede.

Anonymkode: b0a95...870

Skrevet

"Hele internet koker!"

"Alle Raser!" 

"Hun sprengte internet!"

Fuck clickbait.

• Liker 2
Skrevet

Nettaviser (spesielt norske) er stort sett bare søppel, uansett hvordan man snur og vender på det.

Dersom en person for eksempel har skrevet en kommentar på facebook / twitter (eller whatever) så kan nettavisene plukke opp denne kommentaren - og påstå at den kommentaren viss nok har "gått amok" over heile internett....

Men så viser det seg som regel å bare være ett par stykker som har skrevet enkelte svar til denne "veldig populære" kommentaren, samt at den bare har fått en håndfull med likes.

Anonymkode: e49fd...9ca

• Liker 1
Skrevet

Jeg så først at beina var shiny og så ikke at det var maling før det ble forklart. Men det var fordi jeg fokuserte på helt andre ting. Som at overraskelen skulle være at det egentlig var det beina til en mann, eller at det var hårete legger eller noe sånt.

Anonymkode: 76c73...55f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...