Gå til innhold

Falsk gravid mage fra ebay

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som har prøvd falsk gravid mage fra ebay? Hvordan er den,?

Anonymkode: 9c1a3...465

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EBay er vel stedet som selger og ikke som lager så det finnes vel flere forskjellige der

• Liker 17
Skrevet

Hva i alle dager skal du med en sånn?

Anonymkode: a25d7...b9e

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager skal du med en sånn?

Anonymkode: a25d7...b9e

Jeg er ikke ts, men tipper det er til film eller teater

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Noen som har prøvd falsk gravid mage fra ebay? Hvordan er den,?

Ja, litt sånn ufrivllig. Det er ikke noe behagelig. Snakk om å overdrive, snakk om paranoia ved å fremstille ting sånt. Det er ikke lov her til alnds vil jeg tro.

Anonymkode: 85998...ed5

Skrevet
3 minutter siden, Zalo2 skrev:

Hva bruker man det til? 

I følge Ricky Lake er det for å vise frem om hvor hardt og jævlig det er for noen å føde barn og å gå gravid.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I følge Ricky Lake er det for å vise frem om hvor hardt og jævlig det er for noen å føde barn og å gå gravid.

Er det hardt og jævlig å føde barn og å gå gravid?

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, litt sånn ufrivllig. Det er ikke noe behagelig. Snakk om å overdrive, snakk om paranoia ved å fremstille ting sånt. Det er ikke lov her til alnds vil jeg tro.

Klart falsk gravidmage er lov. Mange kostymelager på teater og TV har en, eller lager en når det trengs

• Liker 12
Skrevet

Hei ts her

Jeg har et problem som mange av dere ikke kan forstå. Jeg og min mann skal adoptere ett barn men denne sannheten er det ingen som vet om. Jeg skal late som om jeg er gravid og at det er mitt eget barn. Derfor må jeg ha noe som viser at jeg er gravid. Jeg så noen mager på ebay som jeg tenker å bestille. Det her er veldig trist. Jeg troller ikke. Alt det jeg skriver er sant. 

Gå på ebay.com og søk på fake pregnant belly

Ts

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor kan du ikke fortelle at dere skal adoptere?

Anonymkode: f04c9...b7e

• Liker 13
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan du ikke fortelle at dere skal adoptere?

Anonymkode: f04c9...b7e

Vi kan ikke fortelle det til familiene våre. Myndighetene vet det selvsagt. Men vil ikke at bekjente og familie medlemmer skal få vite dette

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei ts her

Jeg har et problem som mange av dere ikke kan forstå. Jeg og min mann skal adoptere ett barn men denne sannheten er det ingen som vet om. Jeg skal late som om jeg er gravid og at det er mitt eget barn. Derfor må jeg ha noe som viser at jeg er gravid. Jeg så noen mager på ebay som jeg tenker å bestille. Det her er veldig trist. Jeg troller ikke. Alt det jeg skriver er sant. 

Gå på ebay.com og søk på fake pregnant belly

Ts

Dere skal late som du er gravid og ikke adoptere? Lykke til med den planen. Folk kommer jo til se at barnet ikke ligner på dere i det hele tatt. Hva sier dere da?

• Liker 21
Skrevet

Om det kommer frem at barnet er adoptert kommer alle til å tenke du er splitte pine gal som latet som st du var gravid :D

Anonymkode: f1bf6...87a

• Liker 43
Skrevet
2 minutter siden, smalls skrev:

Dere skal late som du er gravid og ikke adoptere? Lykke til med den planen. Folk kommer jo til se at barnet ikke ligner på dere i det hele tatt. Hva sier dere da?

Om barnet ligner eller ikke det er en annen sak. Vi kommer fra india. Bor i india og skal adoptere et indisk barn

• Liker 4
Skrevet
31 minutter siden, asterix skrev:

Er det hardt og jævlig å føde barn og å gå gravid?

I følge pakistanske kvinner så er det det for etnisk norske kvinner. Det er jævligere for de enn for dem.

Skrevet

Men barnet skal jo kjenne sannheten. Og barn spør veldig tidlig. Skal barnet vokse opp med munnkurv?

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I følge pakistanske kvinner så er det det for etnisk norske kvinner. Det er jævligere for de enn for dem.

Hva mener du

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Macro skrev:

Men barnet skal jo kjenne sannheten. Og barn spør veldig tidlig. Skal barnet vokse opp med munnkurv?

Hvem sier at barnet skal kjenne sannheten?

Anonymkode: 56d65...387

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem sier at barnet skal kjenne sannheten?

Anonymkode: 56d65...387

Lovverket sier vel noe om barn har rett til å kjenne sitt opphav.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...