AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Skal ha honningpinne/honningskje til noen julegaver, og var innom Søstrene Grene. Fikk beskjed om at de ikke har noe sånt? Noen som vet om butikker som har slikt? Anonymkode: 35611...eaa
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 Kitch'n selger i hvert fall. Ellers så er det flere nettbutikker hvor du kan få kjøpt det. Anonymkode: c4419...6ea
chouette Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 Ebay har mange http://www.ebay.com/bhp/honey-dipper
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #4 Skrevet 31. oktober 2016 Håper jeg kan blande meg litt her Hva bruker man en sånn honningskje til? Jeg mener jeg har sett det med tekopper, men er det for å ha honning i teen? Og rillene, er det fordi det skal renne av sakte? Beklager dumme spørsmål Anonymkode: 180ed...0d7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #5 Skrevet 31. oktober 2016 4 timer siden, toothfairy skrev: Ebay har mange http://www.ebay.com/bhp/honey-dipper Så lurt, aner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det? Takk! 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper jeg kan blande meg litt her Hva bruker man en sånn honningskje til? Jeg mener jeg har sett det med tekopper, men er det for å ha honning i teen? Og rillene, er det fordi det skal renne av sakte? Beklager dumme spørsmål Anonymkode: 180ed...0d7 Aner helt ærlig ikke, skal bare ha det til å pakke sammen med honning til julegavene jeg selger Anonymkode: 35611...eaa
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #6 Skrevet 31. oktober 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aner helt ærlig ikke, skal bare ha det til å pakke sammen med honning til julegavene jeg selger Anonymkode: 35611...eaa Haha, det var ikke svaret jeg forventet Kanskje noen andre her vet Anonymkode: 180ed...0d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå