AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Barnets far fikk en bekymringsmelding på seg. BV (en person) taklet denne situasjonen utrolig dårlig, og forfulgte meg og familien min. Møtte opp når vi var samlet osv. Prøvde å true meg til å gi fra meg barnet. En helt forferdelig situasjon. Endte med at et familiemedlem tok opp samtalen og ville anmelde henne for trakassering. De hadde ingenting på meg, helsestasjon og fastlege var også inne og støttet meg. Denne personen tok ikke kontakt med far i denne situasjonen, kun meg. Møtte dette mennesket noen år senere i jobbsammenheng, hun ble helt hvit i ansiktet når hun så meg og kom til meg og fortalte at hun hadde slitt veldig personlig på den tiden, og det gikk ut over meg, og unnskyldte seg. (Vi skulle se hverandre fler ganger i uken i et år.) Jeg tok kontakt med barnevernet her for noen uker siden, for jeg ønsket innsyn i denne saken. Da forteller de meg at det aldri har vært noe registrert sak på barnet?! Har hun latt være å dokumenterte dette? Er det lov? Anonymkode: 697f0...225
Carrot Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 Personlig ville jeg nok latt det ligge rett og slett fordi det ikke er en sak registrert, men jeg skjønner et evt ønske om å følge opp vedkommende sin proffesjonalitet og i så måte kan du vel ta kontakt med hennes leder kanskje og be om at de sjekker opp hvorfor saken og kontakten ikke ble logget i hht egne rutiner osv. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 Ja, vil nok la det ligge. Det bare var så utrolig rart at det ikke var registrert noe, slik som hun "fulgte opp". Mulig det gikk opp for henne at hun dreit seg ut, og at hun derfor ikke har ført opp noe? Dette pågikk over ganske mange uker, helt til vi truet henne med politiet. Hun er jurist, så hun burde jo være klar over lovverket Anonymkode: 697f0...225
Fru Uperfekt Skrevet 31. oktober 2016 #4 Skrevet 31. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, vil nok la det ligge. Det bare var så utrolig rart at det ikke var registrert noe, slik som hun "fulgte opp". Mulig det gikk opp for henne at hun dreit seg ut, og at hun derfor ikke har ført opp noe? Dette pågikk over ganske mange uker, helt til vi truet henne med politiet. Hun er jurist, så hun burde jo være klar over lovverket Anonymkode: 697f0...225 De er pliktig til å ha logg så enten opererte hun privat eller så løy de til deg
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #5 Skrevet 31. oktober 2016 Akkurat nå, Fru Uperfekt skrev: De er pliktig til å ha logg så enten opererte hun privat eller så løy de til deg Hvorfor skulle de lyve om det når jeg kontakter de? Men mulig hun opererte litt privat, ja. Hun har jo tydeligsvis fulgt etter meg når hun vet at jeg feks var på besøk hos familie. Snakket ikke med noen andre face ti face enn henne. Anonymkode: 697f0...225
Fru Uperfekt Skrevet 31. oktober 2016 #6 Skrevet 31. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle de lyve om det når jeg kontakter de? Men mulig hun opererte litt privat, ja. Hun har jo tydeligsvis fulgt etter meg når hun vet at jeg feks var på besøk hos familie. Snakket ikke med noen andre face ti face enn henne. Anonymkode: 697f0...225 Vet ikke bare tok det opp som ett alternativ, selv om jeg helte mest til at det var en privat undersøkelse.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #7 Skrevet 31. oktober 2016 2 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Vet ikke bare tok det opp som ett alternativ, selv om jeg helte mest til at det var en privat undersøkelse. Ikke rart BV får dårlig rykte på seg Anonymkode: 697f0...225
Gjest Supersol Skrevet 31. oktober 2016 #8 Skrevet 31. oktober 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke rart BV får dårlig rykte på seg Anonymkode: 697f0...225 Enig. Mange psykopatiske stalkere i denne etaten.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #9 Skrevet 31. oktober 2016 Har en venninne som jobber som barnevernskonsulent og hun fortalte at en undersøkelsessak ble arkivert for evig og alltid - selv om det var snakk om misforståelse/ sak henlagt / "alt var bra: feilmelding". Tenkte 50 års arkivering burde være bok men nei, min venninne sa "for alltid", som i alltid. Anonymkode: 446ec...c90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå