Gå til innhold

Facebookbilder etter brudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter kjætesten og jeg slo opp på torsdag har vi ikke hatt kontakt. Tror det er for det beste. Men har han på facebook. Han er skikkelig inaktiv der, men ikke etter vi slo opp. Har bytta profilbilde og bakgrunnsbilde og what not. Hva er greia med det? Jeg var ikke på noen av dem uansett, og det nye profilbilde er bare han som ser stusselig ut og smiler trist på en pub, så ikke akkurat for å få seg ny dame heller.

Anonymkode: c5c37...7b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Starter sitt nye liv kanskje?

Anonymkode: b35f0...d7e

• Liker 4
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter kjætesten og jeg slo opp på torsdag har vi ikke hatt kontakt. Tror det er for det beste. Men har han på facebook. Han er skikkelig inaktiv der, men ikke etter vi slo opp. Har bytta profilbilde og bakgrunnsbilde og what not. Hva er greia med det? Jeg var ikke på noen av dem uansett, og det nye profilbilde er bare han som ser stusselig ut og smiler trist på en pub, så ikke akkurat for å få seg ny dame heller.

Tinder henter bilder fra FB.

Anonymkode: d4cbd...b8d

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er typiske tinderbilder? Han har oppdatert prifilbildet til et trist bilde av ham på pub, og bakgrunnsbildet til en skog i høst. Er dette for tinder tror du?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Starter sitt nye liv kanskje?

Anonymkode: b35f0...d7e

Er det sånn man starter et nytt liv? Bytte ut bilder og bli aktiv på facebook?

Skrevet

Noen ganger bytter folk bilder på facebook uten at det ligger noen dyp grunn bak. Vil faktisk si det skjer ganske ofte.

Anonymkode: 8dfb3...be0

Skrevet

Jeg legger  ut nye profilbilder så eksen skal se hvor jævlig bra jeg ser ut og hva han går glipp av.

Anonymkode: b4932...669

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis. Du kan velge å ignorere Facebook og laste opp fra telefonen f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...