AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Datteren min vant en rosa drømmefanger på tivoli for en stund siden, og påsto at hun sov mye bedre etter at hun fikk den. Dessverre gikk den i stykker, så hun ønsker seg en ny. Jeg har forsøkt å finne en nettbutikk som selger drømmefangere, helst i rosa og med litt fargeglade perler, men finner lite. Jenta vant som nevnt sin drømmefanger på et tivoli, og vi har sett makne på Tusenfryd. Er det noen av dere som vet om noen lekebutikker el.l. som selger slik? Anonymkode: a2142...482
Million Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 http://www.handlegaten.no/bali-drommefanger-rosa?rosa
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 Tusen takk, den vil hun helt sikkert like! Er dette et trygt sted å handle fra? (Når jeg har googlet selv har jeg bare kommet til butikker med navn som woodoshop og alternativbutikken, og jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk til å handle fra sånne alternative steder. Tenk om de har et lite alternativt syn på å drive nettbutikk, liksom?) Anonymkode: a2142...482
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå