Gå til innhold

Noen flere som sliter med dørstokkmila i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sagt til meg selv at jeg skulle gå tur i dag, har utsatt og utsatt.. Men nu! Er der ingen flere unnskyldninger! Surt og kaldt, men så deilig det skal være når jeg kommer inn igjen og kan kose meg under pledd med en kopp te. Flere som er med ? :)

Anonymkode: fc2b4...9cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, dørstokkmila. Baby våknet kl 04 pga klokkestilling så alt av trening har blitt utsatt. Trillet en liten tur i stad og har liksom bestemt meg for en løpetur i kveld. Meeeen.. Jeg er trøtt og kald og har vært oppe siden 04. Motivasjon, hvor er duuu?!

Anonymkode: 78dd4...aee

• Liker 2
Skrevet

Siden vi har stilt klokka, så fikk jeg jo en time i dag tidlig ;) Den ble brukt til å trene før jobb. Så nå skal jeg holde kroppen på sommertid, og bli et A'ish menneske :P 

(ikke spør meg om hvordan dette forsettet går om et par dager) 

Anonymkode: f3dde...942

Skrevet

Ja, var ute å gikk 11 km i dag, fantastisk vær, bare man er kledd for det :) 

Hvordan gikk det med deg TS

Anonymkode: fa862...de4

Skrevet

Sliter egentlig med dørstokkmila hver eneste gang jeg skal trene :fnise: Kommer meg som regel ut på trening da :) Just do it som Nike sier! 

• Liker 4
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ja, i dag sliter jeg med dørstokkmila. Har fulgt med på valget , og nå sitter jeg klar med skoene på, fremdeles ikke videre motivert. Men har bestemt meg for å gå en liten tur og da gjør jeg det. Man angrer aldri på at man har beveget seg litt.

Anonymkode: 5c18f...b9e

• Liker 2
Skrevet
På 10/31/2016 den 18.55, AnonymBruker skrev:

Ja, var ute å gikk 11 km i dag, fantastisk vær, bare man er kledd for det :) 

Hvordan gikk det med deg TS

Anonymkode: fa862...de4

Svarer supersent, sorry! Men jo, jeg gikk den turen! Deilig! I dag er jeg sjuk, så ingen dørstokkmil i dag. 

Anonymkode: fc2b4...9cf

• Liker 1
Skrevet

Tror det er veldig vanlig på denne tiden av året? Det er i alle fall merkbart mindre folk der jeg trener. Langt unna sommeren, surt, kaldt = liten treningsmotivasjon. 

Jeg bruker i tillegg unnskyldningen at jeg har vært syk en uke, 'så trening nå kommer sikkert til å bli et helvete'. Jaja, må jo bare hoppe i det...

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Puny skrev:

Tror det er veldig vanlig på denne tiden av året? Det er i alle fall merkbart mindre folk der jeg trener. Langt unna sommeren, surt, kaldt = liten treningsmotivasjon. 

Jeg bruker i tillegg unnskyldningen at jeg har vært syk en uke, 'så trening nå kommer sikkert til å bli et helvete'. Jaja, må jo bare hoppe i det...

På mitt senter virker det nesten til å være flere. Jeg pleier å gå ganske seint slik at jeg slipper å stå i kø for vekter osv, men i går var det faen meg stinn brakke 21:00 om kvelden (senteret stenger kl 22). Skulle ønske det kunne vært litt mindre folk :fnise:

Skrevet (endret)
På 9.11.2016 den 19.21, drue skrev:

På mitt senter virker det nesten til å være flere. Jeg pleier å gå ganske seint slik at jeg slipper å stå i kø for vekter osv, men i går var det faen meg stinn brakke 21:00 om kvelden (senteret stenger kl 22). Skulle ønske det kunne vært litt mindre folk :fnise:

Jeg trener aldri sent, så det kan være det er fler der da. Men jeg ser også at treningssenteret mitt kjører kampanjer med premier  for å få folk til å trene mer hver høst, så jeg tror det er litt sesongen for slacking...

Endret av Puny
  • Liker 1
Skrevet

Dørstokkmila er fæl akkurat nå. Har sagt til meg selv at jeg skulle dra på trening de siste 2 timene.

Skrevet

Herreguuuud, den dørstokkmila i dag altså. Har sagt til meg selv at jeg skal gå bort på trening kl 20, så da får jeg vel bare gjøre det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...