AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Har prøvd med på internettdating. Møtt to menn. Likte nummer to veldig godt. Daten med nummer en var helt ok den, men følte han var litt ulik meg. Jeg er litt rar, nerdete osv, og han matcha meg ikke på dette. "Problemet" er at vi gikk å drakk kaffe og spiste en kake og når vi skulle betale, ville han betale. Jeg sa en eller to ganger, vi kan godt splitte. Jeg hadde mest lyst til å splitte, men han insisterte. Dessuten har jeg lite penger for tida, så tenkte ok. Men nå er jeg egentlig ikke SÅ interessert i å se ham igjen, spesielt siden daten med nummer to gikk så kjempebra. "Skylder" jeg date nummer en en til date siden han betalte? Så jeg kan betale neste gang? Anonymkode: 0fe4b...c1d
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 4 minutter siden, Ruskemor skrev: Du skylder han ingen ting Takk. Og vet jo egentlig det. Men hva er god folkeskikk? Er det dårlig gjort å si nei til å møtes igjen med tanke på betalingen? Anonymkode: 0fe4b...c1d
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #4 Skrevet 31. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk. Og vet jo egentlig det. Men hva er god folkeskikk? Er det dårlig gjort å si nei til å møtes igjen med tanke på betalingen? Anonymkode: 0fe4b...c1d Nei, ikke for en kaffe og et stykke kake. Han står nok i det og du tilbød deg jo å betale for deg selv. Anonymkode: f36c4...b36 4
mintgrønn Skrevet 31. oktober 2016 #5 Skrevet 31. oktober 2016 Ikke avtal en til date med han bare pga at du "skylder" ham penger, noe du egentlig ikke gjør heller. Ikke er det snakk om mye penger heller. Hadde det vært snakk om middag hadde jeg nok vipset over beløpet jeg hadde spist for. 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 31. oktober 2016 #6 Skrevet 31. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Og vet jo egentlig det. Men hva er god folkeskikk? Er det dårlig gjort å si nei til å møtes igjen med tanke på betalingen? Anonymkode: 0fe4b...c1d det er ikke dårlig gjort når han innsisterte på å betale. det får han ta på sin kappe
Ruskemor Skrevet 31. oktober 2016 #7 Skrevet 31. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Og vet jo egentlig det. Men hva er god folkeskikk? Er det dårlig gjort å si nei til å møtes igjen med tanke på betalingen? Anonymkode: 0fe4b...c1d Du hadde som intensjon å betale for deg, han insisterte på å betale. Det er hans problem at han valgte å bruke noen kroner på daten med deg. Mest sannsynlig så hadde han bestemt seg på forhånd å betale for å være hyggelig, uavhengig om dere kom til å treffes igjen God folkeskikk er vel å takk for at han har betalt, det betyr (eller bør ikke bety) noe mer enn at han ville være en gentleman 1
Den mystiske Skrevet 31. oktober 2016 #8 Skrevet 31. oktober 2016 Nei, du skylder ikke han første typen en ny date, eller penger for den slags skyld, da han insisterte på å betale. Lykke til med han nummer to. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #9 Skrevet 31. oktober 2016 30 minutter siden, Den mystiske skrev: Nei, du skylder ikke han første typen en ny date, eller penger for den slags skyld, da han insisterte på å betale. Lykke til med han nummer to. Takk! Jeg håper og tror det kan bli noe der! Vi passer så bra sammen, kunne ikke forestille meg å møte noen sånn på nettet. Anonymkode: 0fe4b...c1d 1
Gjest canacas Skrevet 31. oktober 2016 #11 Skrevet 31. oktober 2016 Du skylder han ingenting, men vær høflig og avslå på en grei måte. Så unngår vi enda en bitter kgmann.
Pinkee Skrevet 31. oktober 2016 #12 Skrevet 31. oktober 2016 Blir bare verre om du tar en måte til med han bare for å gjøre opp økonomisk, da gir du ham jo samtidig håp om at det kan bli noe mer med dere. Men, gi han skikkelig beskjed om at du ikke ønsker mer kontakt. Det er det eneste du skylder han, ærlighet!
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #13 Skrevet 1. november 2016 Ja du skylder han noe , men det trenger ikke ta så mye tid. Bare kaffe så holder det med et kyss,max 3 sekunder. Kaffe OG kake derimot så må du nok gi ham en handjob i tillegg. Sånn er er det bare. Anonymkode: 470c5...0cc 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #14 Skrevet 1. november 2016 Kan du ikke bare gi han en blowjob i bilen på en parkeringsplass så er dere kvitt. Trenger ikke gå på noe date hvis du føler det blir feil. Anonymkode: 77c44...005 1
LittDiva Skrevet 1. november 2016 #15 Skrevet 1. november 2016 Nei. Han kjøpte kun kaffe og kake. Ikke date .
Sykkelkopp Skrevet 1. november 2016 #16 Skrevet 1. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja du skylder han noe , men det trenger ikke ta så mye tid. Bare kaffe så holder det med et kyss,max 3 sekunder. Kaffe OG kake derimot så må du nok gi ham en handjob i tillegg. Sånn er er det bare. Anonymkode: 470c5...0cc Herlighet hva er galt med deg? Du kan ikke bare si at hun skylder en handjob for et kakestykke Du vet ikke engang hva slags kakestykke det var og hvor mye det kostet. 1 tørr brownies er bare verdt et tungekyss. Om hun fikk 1 saftig bløtkake kan hun være skyldig en hel blowjob
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #17 Skrevet 1. november 2016 Selvfølgelig ikke. Anonymkode: a80e7...06d
Deron Skrevet 1. november 2016 #18 Skrevet 1. november 2016 man skylder ikke folk for en kaffe og et kakestykke i en datesituasjon. Han går neppe konkurs av det.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #19 Skrevet 3. november 2016 På 1.11.2016 den 17.55, Sykkelkopp skrev: Herlighet hva er galt med deg? Du kan ikke bare si at hun skylder en handjob for et kakestykke Du vet ikke engang hva slags kakestykke det var og hvor mye det kostet. 1 tørr brownies er bare verdt et tungekyss. Om hun fikk 1 saftig bløtkake kan hun være skyldig en hel blowjob Skjerp dere begge to. En blowjob koster fra 200-500 kroner hos en prostituert, du skal få et ganske eksklusivt kakestykke for at det skal være verdt så mye. Anonymkode: 64d66...1e2
Gjest PseudonymBruker Skrevet 3. november 2016 #20 Skrevet 3. november 2016 (endret) Ikke hør på de som mener du skylder han en blowjob TS! De forsøker å lure deg med slemme PUA-teknikker! Endret 3. november 2016 av PseudonymBruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå