Gå til innhold

Sko og strømpebukse til denne kjolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen tips til hvilken strømpebukse og sko jeg kan bruke på denne kjolen? Tilbehøret jeg skal ha er enkle perleøredobber og perlestrikk til håret

Lindex.png

Anonymkode: 85251...8d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville gått for tynne nude strømpebukser, og mørke (men ikke sorte) pumps. Vinrøde feks...

Anonymkode: fcc83...5ef

Skrevet

Til den kjolen hadde jeg hatt barebein eller en svart strømpebukse. Av sko kan du ha hva som helst, jeg hadde kanskje valgt noen litt "vågale" sko. Rød, sølvglitter eller gullglitter er farger jeg selv hadde valgt :) Hadde også valgt sko med hel.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Ruskemor skrev:

Til den kjolen hadde jeg hatt barebein eller en svart strømpebukse. Av sko kan du ha hva som helst, jeg hadde kanskje valgt noen litt "vågale" sko. Rød, sølvglitter eller gullglitter er farger jeg selv hadde valgt :) Hadde også valgt sko med hel.

Kan ikke ha bare bein dessverre. Har en hudsykdom som jeg har lyst til å skjule litt under en tynn strømpebukse, men jeg er usikker på fargen

Skrevet

Ville ikke brukt perlestrikk OG perleøredobber sammen, ikke til denne kjolen i hvert fall. Nøy deg med øredobber. 

Anonymkode: 3f998...3cb

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke ha bare bein dessverre. Har en hudsykdom som jeg har lyst til å skjule litt under en tynn strømpebukse, men jeg er usikker på fargen

Da ville jeg gått for en svart, tynn (semi tynn) strømpebukse :) 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke brukt perlestrikk OG perleøredobber sammen, ikke til denne kjolen i hvert fall. Nøy deg med øredobber. 

Anonymkode: 3f998...3cb

Ok. Tusen takk for tipset. Da holder jeg meg til perleøredobbene :)

Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg hadde valgt nude strømpebukser og sorte pumps :) var en nydelig kjole kan jeg få spørre hvor du har kjøpt den

Skrevet
1 time siden, lipgloss skrev:

Jeg hadde valgt nude strømpebukser og sorte pumps :) var en nydelig kjole kan jeg få spørre hvor du har kjøpt den

Lindex i fjor 

Gjest lipgloss
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lindex i fjor 

Takk 😊😊

Skrevet

Jeg er en av de som synes man ikke skal gå med nude strømpebukse(eller det er grusomt stygt), jeg ville valgt sorte i f.eks. 40 den. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville brukt mørkerøde strømper. Eventuelt mørkegrønne. 

Anonymkode: c5b9e...afd

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville valgt sånne tynne sorte strømper med søm bak, og røde pumps (+ røde negler og lepper).

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes svart strømpebukse vil være penest til kjolen :) Sko kan være sorte, bugrunder etc

Anonymkode: 5f385...630

Skrevet

Personlig ville jeg ha valgt tynn rosa strømpebukse og grønne tresko. Det er bare meg. Live a little! Flaks at jeg ikke er ei dame.

Gjest lipgloss
Skrevet
3 timer siden, Lanista1984 skrev:

Personlig ville jeg ha valgt tynn rosa strømpebukse og grønne tresko. Det er bare meg. Live a little! Flaks at jeg ikke er ei dame.

Vell rosa strømpebukse  grønne tresko er vell ikke normen for menn heller hihi tror du hadde sluppet bedre unna med det visst du var kvinne:)

Skrevet
Akkurat nå, lipgloss skrev:

Vell rosa strømpebukse  grønne tresko er vell ikke normen for menn heller hihi tror du hadde sluppet bedre unna med det visst du var kvinne:)

Personlig velger jeg lyse jeans og bar overkropp. Som er slikkbar;)

Gjest lipgloss
Skrevet
14 minutter siden, Lanista1984 skrev:

Personlig velger jeg lyse jeans og bar overkropp. Som er slikkbar;)

😊😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...