Gå til innhold

Greit at partner drar på strippeklubb?

Fremhevede innlegg

Gjest 2Bhonest
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Chippendales gutta er ikke nakne og viser ikke kjønnsorganer. Kanskje en stor forskjell. 

Anonymkode: 63dd2...539

De viser nå puppene sine, samme som jentene på strippeklubben gjør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det hadde vært i forbindelse med et blodharry utdrikningslag,eller en bytur der han er en del av en større gruppe er det forsåvidt greit,men jeg hadde ikke likt det noe særlig.

Men dersom han på eget initiativ valgte slike steder på sine vanlige byturer med bestekompisen(e) hadde det ikke vært greit.

Heldigvis er jeg sammen med en mann som har null interesse i dette.Han har rett og slett vokst i fra det.Føler meg heldig som slipper problemstillingen.

• Liker 4
Skrevet

Så utrolig harry! Er du sammen med Charter Svein?

• Liker 5
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)
11 timer siden, Rosewood skrev:

Nei. Ikke fordi jeg blir sjalu, men fordi jeg har svært lave tanker om menn som sitter og glaner på damer som danser rundt halvnakne for deres tilfredsstillelse. Synes det er grusomt avtennende og gir en ekkel smak

Dette, med kjønnsnøytral bruk av "menn" og "damer".  Jeg har svært lave tanker om personer som sitter og glaner på andre som danser rundt halvnakne.

Endret av Overrasket
Skrevet

Hadde vært litt sært om han hadde for vane å gå på Blaze hver helg liksom, det er jo bare trist. Men å ramle innom en strippeklubb iblant - enten det er utdrikningslag eller bare et innfall noen fikk i serien av geniale ideer man får i fylla - er helt greit.

Nå burde jeg jo kommet med min feministiske rant mot stripping på generell basis, men jeg har ramlet innom min andel strippeklubber selv på "guttetur" så skal holde kjeft. Prinsippfast er ikke mitt mellomnavn for og si det sånn.

• Liker 5
Skrevet

Skikkelig harry. Spesielt om det blir privat dans osv

Anonymkode: 6431e...0f2

• Liker 4
Skrevet

Helt greit for meg om kona har lyst til å dra på strippeklubb for å se på nakne damer mens hun drikker en øl. Hun kan gjerne bruke felleskontoen til å betale for en lapdance med full service også for min del.

Anonymkode: d5ded...31a

Skrevet
7 timer siden, 2Bhonest skrev:

Menn viser ikke kjønnsorganer som kvinner gjør. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det

• Liker 1
Skrevet

Hadde dumpet vedkommende om han er over 18 år.

Jeg hadde mistet respekt og libido for en mann som syns det er ok miljø og å more seg på strippeklubb.

Det er utstrakt salg av fitte der i tillegg , loser stil å ønske henge der. Jeg vet inderlig godt at det hadde såret min partner om jeg hadde oppsøkt /satt meg i situasjone der 10 nakne menn gjør alt for egge meg. 

Anonymkode: 24e88...52c

• Liker 3
Skrevet

Vist gutta ikkje kan gå på strippeklubb, så kan ei heller jentene gå på magic mike ?

Anonymkode: 31e8d...688

Skrevet

Nei, uaktuelt.

Anonymkode: c1074...268

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vist gutta ikkje kan gå på strippeklubb, så kan ei heller jentene gå på magic mike ?

Anonymkode: 31e8d...688

For en tåpelig sammenligning. 

• Liker 3
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg synes det gir en ekkel bismak. Blir ikke særlig sjalu, men synes det er veldig avtennende med menn som så åpenbart anser kvinnekroppen som et objekt som de skal sitte fullt påkledd og vurdere og betrakte, og kaste penger på. 

Hadde hatt mer respekt for et åpent forhold, hvor man kunne ha sex med andre på siden, men hvor man faktisk behandlet de man hadde sex med som helhetlige og interessante individer og ikke bare en kropp. 

Anonymkode: 9d3f9...882

Interessant! Så sex med en annen kropp er greit men å se på en annen kropp er ikke greit. Det virker som om sex er blitt mer akseptert enn nakenhet. Tidligere var "uanstendighet" først og fremst knyttet til sex mens nå virker det nesten som om ingen sex er uanstendig. Nå er det kun lettkleddhet eller nakenhet som kan være uanstendig.

Anonymkode: 79ff8...41c

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, 2Bhonest skrev:

Menn har ikke pupper og damer på strippeklubb går gjerne helt nakne, uten truse :P 

• Liker 2
Skrevet

Hadde for øvrig ikke reagert så veldig hvis samboer hadde dratt på strippeklubb, men alt med måte. 

Skrevet

Aner dere hvor mange av disse jentene er ofre for trafficking??! Jeg jobber som frivillig for en organisasjon, som daglig jobber med å hjelpe jenter som har kommet til Skandinavia med løfte om utdannelse og jobb, og ender opp med å måtte ty til prostitusjon og stripping. Hadde dere sett det jeg har sett, hadde dere aldri stolt proklamert at dere har null problem med å sende mannen deres til slike plasser. Denne menneskesmuglingen har noen skremmende mørketall, og ved å gå på strippeklubber støtter dere denne type handel. 

«Det er lov å kikke», sier noen. Vel, selv her i Norge har jeg sett utenlandske jenter under 16 år, måtte strippe eller selge seg. Tenk på det neste gang. Det mennesket du sitter og nyter som et seksuelt objekt, kan være et barn som har blitt tatt fra eller solgt av foreldrene sine.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, blonden skrev:

Menn har ikke pupper og damer på strippeklubb går gjerne helt nakne, uten truse :P 

Det finnes nå menn som har større pupper enn mange damer.

Anonymkode: 79ff8...41c

• Liker 1
Skrevet

Bare godt å se litt på nakne kropper. hvofor skal folk klikke i vinkel for det?

Makan til maktsyke kvinner enkelte her er.

Anonymkode: 9ea98...040

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare godt å se litt på nakne kropper. hvofor skal folk klikke i vinkel for det?

Makan til maktsyke kvinner enkelte her er.

Anonymkode: 9ea98...040

:kari:

Anonymkode: 0dd0b...f8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...