AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Hei! Jeg ser etter vogn men liker ikke emmaljunga. Bugaboo er fin, men lurer egentlig på om noen har tips til ei god vogn som er litt billigere? Stokke er uaktuelt da jeg har hørt mye negativt. Anonymkode: 7025c...9a7
FrøkenBlå Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 Britax smile 2 kommer godt ut i tester. Vi har kjøpt den på salg på lekmer.no, men har ikke tatt den i bruk enda. Betalte 5.300.- for hele vognen (både bag og sportsvogn). Om du følger med på nettet er det ofte gode tilbud på barnevogner. (Anbefaler jollyroom.no, lekmer.no, babybanden.no og barnashus.no) 1
Gjest Sisti Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 Britax Go Next er i funksjon ganske lik Bugaboo, litt bedre på noen områder (har for eksempel demping). Koster ca like mye , men er i motsetning til bugaboo på salg innimellom. Britax Smile som er nevnt er også god og rimeligere. Mange er fornøyd med Babyjogger City Elite , og Mountain Buggy . Merk at på dem kan ikke sportsdelen vendes mot deg.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #4 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg er storfornøyd med TFK Lite Men den koster den også altså. Anonymkode: 2f647...58e
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #5 Skrevet 31. oktober 2016 Fornøyd med Britax Smile 2 her også! Der kan du også kjøpe Britax Römer bilsete som kan festes rett på understellet til vogna uten adapter. Utrolig praktisk. Anonymkode: 11ed3...6b3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #6 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg er veldig fornøyd med vår mountain buggy urban jubgle. Den er liten og lett, og trillekomforten er den beste jeg har kjent. Vi har 2016 modellen, på den kan bagen gjøres om til en skråstilt sittedel som er vendt mot den som triller. Kan anbefales. Anonymkode: b8a29...2ee 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #7 Skrevet 31. oktober 2016 Også superfornøyd med Britax Smile 2! Anonymkode: 6cc9d...481
Minlillelykke Skrevet 31. oktober 2016 #8 Skrevet 31. oktober 2016 Bsbyjogget city premier med deluxe bag!
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #10 Skrevet 31. oktober 2016 Kjempe fornøyd med Trille Viper 4S. Dansk merke som kjøpes på nett her i landet. Kjempegod å trille på både asfalt og grus, romslig bag, innebygd myggnetting og lufting, både bag og sportsdel kan snus begge veier, superenkel å slå sammen. Stelleveske fulgte med vogna. http://www.prisjakt.no/product.php?p=2631150 Anonymkode: dc63e...d12
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #12 Skrevet 31. oktober 2016 Her står litt om den Trille som jeg anbefalte over: http://www.frujacobsen.no/viper-4s-min-store-vognkjaerlighet/ Anonymkode: dc63e...d12
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #13 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg har Teutonia-vogn, selges hos Lilleprinsen.no: http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Categories/Barnevogn/Teutonia/Teutonia_vogn Altså, jeg har ikke erfaring med andre vogner annet at jeg ser mine venninner bruker de, så jeg har egentlig bare erfaring med en vogn, ungen min er 2,5 år nå. Og jeg er bare fornøyd, og jeg kan ikke skjønne at ikke flere har Teutonia, det må være bare fordi Babyshop ikke selger de? Jeg har trehjuling, men de finnes også med 4 hjul. Det finnes med hardbag eller softbag til, vi hadde softbag og jeg savnet ikke hardbag. Sittedelen kan vendes begge veier, og selvfølgelig liggedelen også. Veldig gode store hjul (ihvertfall på trehjuling), som jeg har ingen problem med men nå bor jeg i Oslo og kjører ikke vogna i skogen. Det er ihvertfall sinnssykt mye billigere vogn enn Emmalunga og Bugaboo, det er ikke i nærheten av ti tusen. Og jeg har aldri angret at jeg ikke brukte MER penger på vogna. Anonymkode: 01e41...129
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #14 Skrevet 31. oktober 2016 Babyjogger city elite er anbefalt og flere ganger kommet ut best i test Anonymkode: ab473...60f 1
Superlilje Skrevet 31. oktober 2016 #16 Skrevet 31. oktober 2016 Vi har Bumbleride indie, og er kjempefornøyd. Ganske lett vogn, og veldig god å trille både på grus, asfalt og kjøpesenter. Prisen er ikke så ille heller
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #17 Skrevet 1. november 2016 Har også britax smile 2, og er for så vidt fornøyd, men bagen begynner allerede å bli for liten for vår lille (store) plugg på 3,5 mnd... men tror det er full liggestilling på sportsdelen, så det går vel kanskje bra å bytte før 6 mnd. Men god å trille, lett og enkel å håndtere. Anonymkode: daec7...e64
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #19 Skrevet 1. november 2016 Babyjogger city elite! Anonymkode: bd2f2...c96
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #20 Skrevet 1. november 2016 Bra du ikke skal ha emmaljunga, de er så Harry. De gamle cordfløyelsvognene fra 70-tallet er de beste. Skikkelig retro og skikkelig kult. Jeg ble budt masse penger for min av en ung jente med emmaljunga, men selger faen ikke. Vil ikke være Harry sau. Jeg lå i den, min datter ligger i den og får hun barn skal den ungen også få ligge i den. Fine vogna! Anonymkode: 7efd1...4d6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå