Gå til innhold

Blir dere rørt av denne historien ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke rørt, nei, men hyggelig at folk tar vare på hverandre. 

• Liker 2
Skrevet

Vakker historie med omsorg for hverandre. Og jeg blir rørt.

Skrevet

Jeg syns det er trist, trist i den forstand at godhet mot fremmede har blitt så sjeldent at når det først skjer så blir det nyhetsoppslag å hele pakka. 

Veldig bra at det finnes mennesker som denne jenta, som ikke bryr seg om hvem hun smiler til eller sprer sin glede til. Rørende er det kanskje, men dette er sånne ting som burde være en selvfølge. Ser man noen som har det vondt så burde man gjøre det man kan for den personen uavhengig av om man kjenner vedkommende eller ikke. 

Anonymkode: 2af13...bff

• Liker 4
Skrevet

Helt vanlig clickbait tull fra avisene...  

Anonymkode: 48a1a...c9b

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg ble rørt. Hadde ikke tenkt å klikke meg inn på saken siden jeg opplevde det som clickbait, men nå klarte jeg ikke å dy meg. Ser poenget med at det kan virke feil å gjøre dette til noe sensasjonelt, man kan tenke at det skulle bare mangle. Men- så kan det å lese om slike saker føre til at andre blir inspirert til å se sine medmennesker, kanskje særlig dem som trenger å bli sett. Og da er det verdt det- både clickbait og det at saken ikke egentlig er noen "nyhet" i den forstand.

Anonymkode: bac8d...042

• Liker 2
Skrevet

Nei. Barn skal ikke holde på med roping innendørs

Anonymkode: 415b4...864

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes historien er fin, men den gjør meg mer trist enn rørt. Det virker så trist at slike ting tydeligvis har blitt en sjeldenhet. Stadig leser man i avisen om folk som betalte en vare for personen foran i køen, folk som hjelper fremmede som trenger hjelp, folk som gir tid/penger til noen som trenger det og folk som tar kontakt med ensomme mennesker. Dette burde være hverdagslige ting som skjer så ofte at det ikke blir oppslag i avisene om det, men slik er det visst ikke. 

Anonymkode: ded32...fc8

• Liker 1
Gjest Sukkerbit
Skrevet

Ja, veldig fint med mennesker som bryr seg om andre sånn som dette. Dessverre blir det sjeldnere og sjeldnere her i den vestlige verden. Vi lever i en boble og bryr oss kun om oss selv (nå generaliserer jeg selvsagt her) 

Skrevet

Den gemene hop klikker på sånne historier uansett hvor ofte de skjer, så at de skriver sånne historier i sånne magasiner kan ikke taes som noe bevis på at det skjer veldig sjelden. De er raske å skrive og trenger ingen research siden ingen vil sjekke hva som er sant, så det er lettjente penger.

Anonymkode: 9a833...fb9

• Liker 1
Gjest The damned
Skrevet

Nei. Koselig historie,men ble ikke rørt.

Skrevet

Nei, skal litt mer til. Men koselig, for all del.

• Liker 1
Skrevet

Hun burde lære henne at slikt gjør man ikke

Skrevet
På 31.10.2016 den 17.36, AnonymBruker skrev:

Hun burde lære henne at slikt gjør man ikke

Slutt nå å kverulere og skape deg som dette, vi lever i en verden med mer enn tilstrekkelig negativ nyhetsformidling, solskinnshistorier som dette er det generelt for lite av og da blir det for dumt å åpne kjeften og spy ut gallesyre...

Gjest lipgloss
Skrevet

Syns det er en fin historie og ja jeg ble litt rørt av og lese den :)

Skrevet

Ble litt rørt og tenker at det kanskje finnes håp uansett hvor mørkt det måtte se ut.

Anonymkode: 803b0...df2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...