AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Som tittelen sier: snakker du noengang med deg selv? Hva med dyr? ler du høyt for deg selv om du f.eks ser noe morsomt på TV? Anonymkode: bdc9b...350
Pinkee Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 Selvsagt snakker jeg med meg selv, det gjør vel alle? Men, du lurer vel mest på om folk snakker høyt med seg selv? Det er det ikke ofte jeg gjør, men er det noe viktig jeg skal huske, gjør jeg det. Dyr snakker jeg alltid høyt til, og er det noe morsomt på tv el, så ler jeg helt klart. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 4 minutter siden, Pinkee skrev: Selvsagt snakker jeg med meg selv, det gjør vel alle? Men, du lurer vel mest på om folk snakker høyt med seg selv? Det er det ikke ofte jeg gjør, men er det noe viktig jeg skal huske, gjør jeg det. Dyr snakker jeg alltid høyt til, og er det noe morsomt på tv el, så ler jeg helt klart. Ja, det er det jeg mener. Jeg skjønner selvsagt at alle tenker Anonymkode: bdc9b...350
Pinkee Skrevet 31. oktober 2016 #4 Skrevet 31. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er det jeg mener. Jeg skjønner selvsagt at alle tenker Anonymkode: bdc9b...350 Er forskjell på å tenke, og å snakke stille til seg selv. Synes i alle fall jeg. Mulig jeg er litt rar?
Rainbow Skrevet 31. oktober 2016 #5 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg snakka i alle fall veldig mye høyt med meg selv i går da jeg bygde et Ikea-møbel! Måtte tenke høyt med hvor ting skulle og hvordan. Ellers kan jeg gjøre det (lavt) i butikken når jeg leter etter ting. Eller når jeg er alene og må finne ut av noe. Dyra mine snakker jeg masse til, særlig hunden. Og klart jeg ler høyt også, kan jo ikke la være å le bare fordi man er alene.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #6 Skrevet 31. oktober 2016 Ja, ja og ja, klart det Anonymkode: 8837e...ee3
Gjest canacas Skrevet 31. oktober 2016 #7 Skrevet 31. oktober 2016 Jepp, men i tankene mine. Jeg ler høyt da.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #8 Skrevet 31. oktober 2016 Ja, det gjør jeg er litt husredd noen ganger, da hjelper det å snakke høyt med seg selv. Noen ganger gjør jeg det for å huske ting, og noen ganger uten noen spesiell grunn. Katten snakker jeg selvsagt høyt med, og jeg ler høyt når jeg f.eks ser på Friends på tv selv om jeg er alene. Anonymkode: 24008...9b6
fuglekvitter__ Skrevet 31. oktober 2016 #9 Skrevet 31. oktober 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Som tittelen sier: snakker du noengang med deg selv? - Ja, litt. Hva med dyr? - Nei. ler du høyt for deg selv om du f.eks ser noe morsomt på TV? - Ja. Anonymkode: bdc9b...350
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #10 Skrevet 31. oktober 2016 Ja, jeg er det klokeste menneske jeg kjenner, så samtale er veldig dype Kan godt le høyt og snakke til tven også jeg. Anonymkode: 4a1f2...5d0 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #11 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg synger og ler for meg selv. Men jeg snakker ikke med meg selv. Anonymkode: 02923...993
Gjest Baremenneske Skrevet 31. oktober 2016 #12 Skrevet 31. oktober 2016 Klart jeg gjør! -Får som regel svarene jeg vil ha, ellers har det også hendt jeg ikke har blitt helt enig med meg sjøl😅 Dyr snakker jeg også med..tror de fleste av dem liker det for ingen har jaget meg sålangt. Det samme gjelder planter!😆 Har også tatt meg selv i å le litt høyt om det er noe ekstra morsomt-selv om jeg er alene.😅
Gjest Zalo2 Skrevet 31. oktober 2016 #13 Skrevet 31. oktober 2016 Ler høyt av TV det gjør jeg. Men prater ikke høyt til meg selv, det må være hvis det er mye bråk og forstyrrelser slik at jeg ikke får konsentrert meg at jeg må si enkelte ord høyt. Snakker så klart med dyr høyt
strawberry Skrevet 31. oktober 2016 #14 Skrevet 31. oktober 2016 Snakker litt med meg selv, men mest med katten. Ler sjelden høyt av noe morsomt på tv når jeg er alene.
Chiyo Skrevet 31. oktober 2016 #15 Skrevet 31. oktober 2016 Jaaa.... men mest i hodet mitt. Noen ganger snakker jeg høyt om jeg må fokusere litt. Hvis jeg skal gjøre noe vanskelig eller prøve å finne veien mens jeg kjører så hender det at jeg snakker høyt til meg selv. Det rare med meg er at jeg snakker så mye Engelsk på universitet med utenlandske studenter og folk som jobber på fakultet at jeg noen ganger begynner å snakke engelsk. Liksom "okay... I think I need to turn left here... and then I need to look for a white house... and... hvorfor snakker jeg engelsk???" Det verste er at jeg tror en av de jeg pleier å snakke engelsk med er norsk, men jeg tør ikke spør fordi hun har asiatisk utsene, og jeg vil ikke at hun skal tro at jeg trodde hun var utlending fordi hun ikke er etnisk norsk... selv om det er sannheten. Jeg ler høyt når jeg er alene. Jeg ler av tv-serier, filmer, youtube, bøker osv. Hvis noe er morsomt så er det morsomt.
Gjest lipgloss Skrevet 2. november 2016 #16 Skrevet 2. november 2016 Ja jeg prater ofte med meg selv, og fører samtaler med andre når jeg er alene,jeg vet at dette er litt sykt og sprøtt,noen som vet hva dette kommer av og om det er unormalt Er det andre som har det slik Ronja 😘
Gjest Timaras Skrevet 3. november 2016 #17 Skrevet 3. november 2016 Ja snakker med meg selv. Snakker med fugler osv. Jaggu får jeg svar fra fuglene og dyrene å.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #18 Skrevet 3. november 2016 Jeg snakker ikke så mye til meg selv,men jeg snakker mye med katten min uten at jeg får så mange svar... Men han vet hva jeg mener. Anonymkode: ca7c8...e8c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #19 Skrevet 3. november 2016 Jeg snakker en del med meg selv ja. Ikke når jeg er ute blant folk da, men hjemme alene. Jeg er ganske stille ellers, men hjemme sier jeg mye av det jeg tenker høyt. Litt for å "få det ut" kanskje, vet ikke helt. Har gjort det siden jeg var barn. Anonymkode: beb17...9a6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #20 Skrevet 4. november 2016 Snakker med meg selv inni meg, ikke høyt. Ellers kan jeg jo snakke med meg selv men da sier jeg ting som: " skal vi se", men herlighet, er det mulig osv. Anonymkode: 40155...31f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå