Gå til innhold

Dere menn som får mye oppmerksomhet på kg. Lurer på en ting.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange damer holder du på med på PM samtidig? Liker du alle like godt? Har du pult mange av de? 

Anonymkode: 315a9...c62

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere enn jeg kan telle, og jeg underviser i matematikk. 

Ja og alle sammen . 

Vanligvis er jeg seriøs . . . 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på de som bruker KG som utstillingsvindu for musklene sine, ts?

Anonymkode: 320e6...2df

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

SPESIELT de ja 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange damer holder du på med på PM samtidig? Liker du alle like godt? Har du pult mange av de? 

Oppmerksomhet som i de som blir sjekka opp av andre damer på kg? Isåfall ingen, trass i mye oppmerksomhet så har jeg aldri blitt sjekket opp slik som alle de andre mannlige brukerne har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man kanskje snu dette spørsmålet litt også?

Hva med alle kvinnfolkene her på forumet, som legger ut bilder av seg selv - i mer eller mindre påkledd tilstand?

Hvor mange menn snakker de med over PM, og blir det noe sex av dette?

Anonymkode: d81a4...e87

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man kanskje snu dette spørsmålet litt også?

Hva med alle kvinnfolkene her på forumet, som legger ut bilder av seg selv - i mer eller mindre påkledd tilstand?

Hvor mange menn snakker de med over PM, og blir det noe sex av dette?

Anonymkode: d81a4...e87

Du kan opprette en egen tråd om det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 2Bhonest skrev:

Hvordan måler man oppmerksomheten man eventuelt får?

Regner med at de som faktisk får mest oppmerksomhet er fullstendig klar over det..

Anonymkode: 5b9fc...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Regner med at de som faktisk får mest oppmerksomhet er fullstendig klar over det..

Anonymkode: 5b9fc...f8c

Du svarer ikke på jeg lurer på. Hvordan vet man at man har fått mye oppmerksomhet?

Antall PM'er? Hvor lang de? Antall brukere man får fra? Hvor dypt man utleverer seg i PM'ene? HVA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har tatt pause på ubestemt tid fra å pule KG-damer etter at de siste to ble ganske såra. Så har blokkert for PM'er, og skriver kun som AnonymBruker for tiden. Men da jeg var aktiv PM'et jeg med 3-4 stykker om gangen, og syns vel alle var helt ok. Likte noen litt bedre enn andre, men jeg PM'er så klart ikke med jenter jeg ikke liker. Til sammen har jeg pult 6 stykker som jeg har truffet på KG over en periode på flere år.

Anonymkode: 0ea23...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har tatt pause på ubestemt tid fra å pule KG-damer etter at de siste to ble ganske såra. Så har blokkert for PM'er, og skriver kun som AnonymBruker for tiden. Men da jeg var aktiv PM'et jeg med 3-4 stykker om gangen, og syns vel alle var helt ok. Likte noen litt bedre enn andre, men jeg PM'er så klart ikke med jenter jeg ikke liker. Til sammen har jeg pult 6 stykker som jeg har truffet på KG over en periode på flere år.

høres ut som litt bullcrap.

Har ikke fått noen Pm, ikke forventa det heller, forventer aldri initiativ fra damer. Aldri sett på KG som noe datingforum, kanskje hvis jeg bodde i Oslo, men tviler på det er så mange aktive i den lille byen her jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Stiigen skrev:

høres ut som litt bullcrap.

Har ikke fått noen Pm, ikke forventa det heller, forventer aldri initiativ fra damer. Aldri sett på KG som noe datingforum, kanskje hvis jeg bodde i Oslo, men tviler på det er så mange aktive i den lille byen her jeg bor.

Du er KG deiligste!:) Barsk og flott! Damene her kan umulig ha sett bilde av deg hehe;)

Anonymkode: 4e0ed...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er KG deiligste!:) Barsk og flott! Damene her kan umulig ha sett bilde av deg hehe;)

Tror ikke det er bullcrap, har snakket med mange menn her inne og de vil møtes for sex, har aldri truffet noen av dem. De hadde pult meg alle sammen om jeg hadde ønsket😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er bullcrap, har snakket med mange menn her inne og de vil møtes for sex, har aldri truffet noen av dem. De hadde pult meg alle sammen om jeg hadde ønsket😛

Det er derfor det er smart å PMe med flere dersom man er ute etter å få seg noe her. PMer du med 3-4 stykker på en gang, er det alltid i hvert fall en av dem som har lyst til å møtes. KG er en veldig bra plass for number games. Funker dårligere IRL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er derfor det er smart å PMe med flere dersom man er ute etter å få seg noe her. PMer du med 3-4 stykker på en gang, er det alltid i hvert fall en av dem som har lyst til å møtes. KG er en veldig bra plass for number games. Funker dårligere IRL.

Har sikkert chattet med deg også hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har sikkert chattet med deg også hehe

Hehe. Det er godt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lov å fantasere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har tydeligvis ikke nok muskler jeg da siden jeg ikke får flere pm'er :fnise:

Men helt seriøst, kg er ikke i utgangspunktet en sjekkearena for meg. Jeg liker å diskutere og lese hva andre mener om ulike emner jeg interesserer meg for. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...