AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Føles som som om nærmeste naboen ikke liker meg, de er som oss en familie med små barn. Barna våres er jevngamle så det ville jo egentlig vært naturlig at de lekte sammen. De snakker med mannen min når han er ute og er hyggelige og Intr i å snakke med han. Men der virker som om de ikke liker meg, hilser aldri på en hyggelig måte. Fruen i huset virker som om gjemmer seg med en gang hun ser meg, akkurat dom om hun svetter litt til og får dermed rett inn om jeg er ute. Får inntrykk av at hun ikke vil jeg skal se henne. Blir litt usikker på relasjonen så forsøker å unngå å gå ut dersom jeg ser de er ute eller ta med meg ungene vekk for at hun skal kunne vøre ute. Synes bare forholdet er så utrolig kleint blitt, har også trukket for alle gardiner mot dem slik at de ikke skal tro jeg står å beglor de. De er åpenbart redd for å bli "sett". Har igrunn lyst til å flytte herifra uten at det har skjedd noe, det er bare følelsen jeg har om at de ikke liker meg. Har inntrykk av at de er den perfekte familien og det er veldig viktig for dwm utad å fremstå som "feilfrie" og perfekte. Vet ikke hva jeg vil med innlegget enn p lufte tankene mine litt. Noen andre her dom føler seg mislikt av naboen? Anonymkode: 5c735...07b
Maleficenta Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Hmm du unngår å gå ut når du ser de og trekker for gardinene...Hva om de tror at det er du som ikke liker dem? De oppfører seg jo likt ovenfor deg som du oppfører deg ovenfor dem... 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 22 minutter siden, Maleficenta skrev: Hmm du unngår å gå ut når du ser de og trekker for gardinene...Hva om de tror at det er du som ikke liker dem? De oppfører seg jo likt ovenfor deg som du oppfører deg ovenfor dem... Ja men du har skalket igjen alle vinduene mot oss så de er åpenbart redd for å bli sett, så der er noe jeg også har begynt med da slik at de ikke skal tro jeg glor på dem. De har uansett ikke mulighet til å de inn til oss annet enn når noen står i vinduet her eller går forbi. Huset vørt ligger litt høyere endres sånn sy vi ser ned på dem. Grunnen til å jeg at jeg holder meg inne og prøver å reise vekk er at jeg synes dette er blitt såpass kleint og jeg føler meg usikker. Anonymkode: 5c735...07b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #4 Skrevet 31. oktober 2016 Hvorfor trenger du at de liker deg? Anonymkode: 7bbdb...590 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå