AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Dere som jobber i advokatfirma, er det så stressende og hektisk som det framstilles i alle advokatseriene? Er presset stort? Anonymkode: d9058...522
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 Ja, presset er stort og det er til tider veldig mye å gjøre. Ikke uvanlig å få beskjed om å ferdigstille noe i helgen f.eks. Men det er gøy da, masse utfordringer og jeg føler jeg får brukt utdannelsen min Anonymkode: 9b27c...ab1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 Tenker det er forskjell på hvilke rettsområder de har spesialisert seg i. Selv har jeg jobbet for advokatfirma som var spesialisert på strafferett, og det er spennende og uforutsigbart det. Etter det blir det meste annet gørr kjedelig. Anonymkode: 12f2d...7dd
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #4 Skrevet 1. november 2016 På 30.10.2016 den 23.07, AnonymBruker skrev: Dere som jobber i advokatfirma, er det så stressende og hektisk som det framstilles i alle advokatseriene? Er presset stort? Anonymkode: d9058...522 Ikke større press enn i en annen stilling. Barnefordelingssaker er tøffe og det kan bli arbeid kveld og helg men det skjer i andre stillinger også. Anonymkode: 852d7...d02
Gjest moreno Skrevet 1. november 2016 #5 Skrevet 1. november 2016 Stor forskjell på større og mindre firmaer, samt rettsområde og hvor i landet de holder til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå