Gå til innhold

Noen klarsynte/kortlesere her ?

Meei!

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjør på :)

Anonymkode: 3be1a...dc6

Tusen takk! :)

Går det riktig vei mellom meg og han jeg liker nå? Hvis ikke, er det noe jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i dette. Hadde det vært en diskusjon om det finnes osv, hadde det enda vært noe. Her spør ts om noe spesifikt, og får slike svar. Det tolker jeg som om at de som skriver, kun er ute etter å ødelegge og spre kvalme.

For sensitive personer som lett tar inn energier og spår, kan slikt veldig ødeleggende for noen av de. Vet at sperrer kan komme opp for å beskytte mot negativ energi. Dette ødelegger da for den som vil bli spådd.

Anonymkode: baba0...c6a

Det hadde sikkert hjulpet å holde seg på rett underforum. Det er ikke på vitenskapsforumet det henger mest folk som tror på klarsyn, og da blir naturlig nok svarene deretter. 

Anonymkode: f3dc4...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Storekommode skrev:

Tusen takk! :)

Går det riktig vei mellom meg og han jeg liker nå? Hvis ikke, er det noe jeg kan gjøre?

Det er helt opp til deg, han liker deg men er i tvil på om du føler det samme. Derfor er det nok viktig for deg å vise at du bryr deg, men ikke gjør noe overrillet som kan skremme han bort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det heter tarot:) hehe er desverre ikke god på akuratt dette men ^^ 

men kan lese folk , ikke helt over nettet men helst om vi er i samme rom.

men du som trenger en klarsynt her , jeg tror du vet innerst inne de som gjelder men ikke vil se fordi du håper at dete r som du vil de skal være. den store kjærligheten din er ikke helt der du håper desverre. dette gjør deg trist.

Ellers får jeg opp mørke på deg/motgang og svik. 

og en ulv i fåreklær... også svik.

Anonymkode: 87cc7...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du klarsynte her, kan du sende meg en meld i innbox? hadde vert intressant og snakke med flere med evner. hilsen meg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei ts, klarsynt her :)

Ønsker ikke gå ut med privat informasjon, derfor jeg bruker ab funksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja det heter tarot:) hehe er desverre ikke god på akuratt dette men ^^ 

men kan lese folk , ikke helt over nettet men helst om vi er i samme rom.

men du som trenger en klarsynt her , jeg tror du vet innerst inne de som gjelder men ikke vil se fordi du håper at dete r som du vil de skal være. den store kjærligheten din er ikke helt der du håper desverre. dette gjør deg trist.

Ellers får jeg opp mørke på deg/motgang og svik. 

og en ulv i fåreklær... også svik.

Anonymkode: 87cc7...ab0

Hadde vært bra å kunne fått hørt mer om vi møttes ja. Vet ikke helt om jeg forsto hva du skal frem til. Hvis det var meg du siktet til ? :) Svik mot meg ?

Endret av Meei!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Annonse

Det som er irriterende er mennesker som påstår å ha visse egenskaper uten at det finnes noen slags bevis for at dette stemmer, og at det er store penger å tjene på dette. Bevis for at det ikke stemmer er det derimot svært mye av. De som påstår å ha slike egenskaper vil da (om du tror på det de sier) ha en stor makt over deg, og dette kan være skummelt. Se "folkeopplysningen" på nrk, dette kan du se gratis på nettet. De har en episode der dette temaet blir tatt opp. Jeg liker ikke denne industrien fordi jeg ikke liker mennesker som utnytter andre, men jeg dømmer ikke de som tror på det fordi. Problemet med disse tingene er at de virker "mystiske" og "magiske", med andre ord er dette noe som mange trekkes mot fordi det er spennende (jeg har også vært en av dem en gang), og dette vil påvirke oss på et underbevisst plan (confirmation bias).

http://www.webpsykologen.no/artikler/det-alternative-og-new-age/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 30.10.2016 den 22.49, Meei! skrev:

Hadde blitt så glad for svar :)

annen synsk her.

Synes ikke det ser helt knirkefritt ut. Det kan virke som du skal jobbe med deg selv først og fremst, fordi det finnes ikke en persom som fyller deg opp med lykke. Du må kjenne deg selv, eller løse litt greier. Er du en person som er fredelig, eller kan du krangle? Jeg ser litt krangler som egentlig ikke løser noe. Husk at en krangel kan komme av problemer som ligger dypere, og det handler ofte om indre usikkerheter. du må være sikker i deg selv først og fremst. et forhold handler tross alt om å bevare noen andre, ikke BARE å bli bevart.

Anonymkode: f1e10...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner oversikt over kortlesere her (rangerte de etter pris for deg). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret er nei.

De som kaller seg eventuelt klarsynte er de mest virkelighetsfjærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...