Meei! Skrevet 30. oktober 2016 #1 Del Skrevet 30. oktober 2016 Hadde blitt så glad for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Del Skrevet 30. oktober 2016 Nei fordi de ikke fins Anonymkode: 2aac0...80e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meei! Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 30. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei fordi de ikke fins Anonymkode: 2aac0...80e Det er din mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storekommode Skrevet 30. oktober 2016 #4 Del Skrevet 30. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei fordi de ikke fins Anonymkode: 2aac0...80e Det er så irriterende at slike tråder alltid skal bli ødelagt av svar som dette.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minsinn Skrevet 31. oktober 2016 #5 Del Skrevet 31. oktober 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei fordi de ikke fins Anonymkode: 2aac0...80e Det finnes da en haug med kortlesere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meei! Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 31. oktober 2016 Det tror jeg også men hvor befinner se seg mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #7 Del Skrevet 31. oktober 2016 2 timer siden, Meei! skrev: Det tror jeg også men hvor befinner se seg mon tro? På den delen av forumet som er beregnet på sånt, nemlig på "Religion, alternativt og filosofiske spørsmål", sammen med healerne, evolusjonsfornekterne og UFO-observatørene. Anonymkode: f3dc4...348 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #8 Del Skrevet 31. oktober 2016 Kortleser finner du på izettle.com. Klarsynte finner du i Narnia eller Oz. Anonymkode: 19f04...c0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #9 Del Skrevet 31. oktober 2016 20 timer siden, Meei! skrev: Hadde blitt så glad for svar Hei ts, klarsynt her Ønsker ikke gå ut med privat informasjon, derfor jeg bruker ab funksjonen. Anonymkode: 3be1a...dc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #10 Del Skrevet 31. oktober 2016 Syns alltid det er rart når folk velger å gi bort pengene sine til svindlere. Men er jo greit så lenge det ikke gjør andre mennesker noe. Bare synd at det skal lønne seg å svindle. Anonymkode: 2aac0...80e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meei! Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter #11 Del Skrevet 31. oktober 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei ts, klarsynt her Ønsker ikke gå ut med privat informasjon, derfor jeg bruker ab funksjonen. Anonymkode: 3be1a...dc6 Ok så du kan hjelpe meg med noen spørsmål ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #12 Del Skrevet 31. oktober 2016 19 timer siden, Storekommode skrev: Det er så irriterende at slike tråder alltid skal bli ødelagt av svar som dette.. Enig i dette. Hadde det vært en diskusjon om det finnes osv, hadde det enda vært noe. Her spør ts om noe spesifikt, og får slike svar. Det tolker jeg som om at de som skriver, kun er ute etter å ødelegge og spre kvalme. For sensitive personer som lett tar inn energier og spår, kan slikt veldig ødeleggende for noen av de. Vet at sperrer kan komme opp for å beskytte mot negativ energi. Dette ødelegger da for den som vil bli spådd. Anonymkode: baba0...c6a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #13 Del Skrevet 31. oktober 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei ts, klarsynt her Ønsker ikke gå ut med privat informasjon, derfor jeg bruker ab funksjonen. Anonymkode: 3be1a...dc6 Jeg er ikke ts. Men lurer på om du vil ta deg tid til å lese meg? Anonymkode: baba0...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #14 Del Skrevet 31. oktober 2016 9 minutter siden, Meei! skrev: Ok så du kan hjelpe meg med noen spørsmål ? Spør i vei. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke ts. Men lurer på om du vil ta deg tid til å lese meg? Anonymkode: baba0...c6a Alltid litt tid til lesing Anonymkode: 3be1a...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meei! Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter #15 Del Skrevet 31. oktober 2016 Ser du noe i kjærlighetslivet mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meei! Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter #16 Del Skrevet 31. oktober 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør i vei. Alltid litt tid til lesing Anonymkode: 3be1a...dc6 I kjærlighetslivet nå og videre? Vil jeg få den elsker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storekommode Skrevet 31. oktober 2016 #17 Del Skrevet 31. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei ts, klarsynt her Ønsker ikke gå ut med privat informasjon, derfor jeg bruker ab funksjonen. Anonymkode: 3be1a...dc6 Har du tid til et spørsmål fra meg òg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #18 Del Skrevet 31. oktober 2016 51 minutter siden, Meei! skrev: I kjærlighetslivet nå og videre? Vil jeg få den elsker? Den du elsker er ikke klar for et forhold, men vil komme når tiden er riktig. Uheldigvis ser jeg at forholdet vil ha en del turbulens fordi vedkommende ikke er klar for noe seriøst. Anonymkode: 3be1a...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #19 Del Skrevet 31. oktober 2016 18 minutter siden, Storekommode skrev: Har du tid til et spørsmål fra meg òg? Kjør på Anonymkode: 3be1a...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meei! Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter #20 Del Skrevet 31. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den du elsker er ikke klar for et forhold, men vil komme når tiden er riktig. Uheldigvis ser jeg at forholdet vil ha en del turbulens fordi vedkommende ikke er klar for noe seriøst. Anonymkode: 3be1a...dc6 Ok. Hvordan ser det ut nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå