AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg har en kompis jeg har et godt øye tilog som har samboer. Jeg og kompisen har alltid hatt kjemi og flørtet, men aldri rotet. Nå har jeg nylig slått opp med kjæresten min og er kosesyk, samtidig som ons og slikt ikke er noe for meg. Ønsker å være intim med en jeg kjenner og vog kan stole på. Så da tenkte jeg at jeg har lyst til å ha sex med kompisen min. Så hvordan spør jeg han om han har et åpent forhold? Bør jeg spørre rett ut eller bør jeg bare spørre om han har lyst til å være med hjem til meg, se på TV og drikke litt vin sammen? Og bare ta det som det kommer. Anonymkode: 82d44...c15
Sh999 Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Hva med og tenke litt på hva damen hans tenker om dette? 22
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 Akkurat nå, Sh999 skrev: Hva med og tenke litt på hva damen hans tenker om dette? Forstår ikke hva du mener? Om han har et åpent forhold så har hun jo akseptert at han ligger med andre. Om han ikke har et åpent forhold så har jeg ikke tenkt til å ligge med han. TS Anonymkode: 82d44...c15
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Åpent forhold er vel relativt uvanlig? Anonymkode: bc0d7...4ec 24
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 Hvilke grunner har du til å tro at de har et åpent forhold? Anonymkode: 6e3df...211 6
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 Ikke gå rundt grøten, for "være med hjem til meg, se på TV og drikke litt vin sammen?" er akkurat det. Hvis du skal spørre, så spør rett ut og vis at du respekterer forholdet hans. De fleste har ikke åpne forhold, så det er greit å ta utgangspunkt i at han sier nei. Og regn med at vennskapet deres kanskje "dabber" litt av etter at du har spurt, hvis han sier nei og føler det er best å ta litt avstand fra deg med tanke på sin egen kjæreste. Anonymkode: ef0e6...58e 7
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #7 Skrevet 30. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Åpent forhold er vel relativt uvanlig? Anonymkode: bc0d7...4ec Jeg vet egentlig ikke hvor vanlig eller hvor uvanlig det er. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvilke grunner har du til å tro at de har et åpent forhold? Anonymkode: 6e3df...211 Jeg skal jo spørre fordi jeg ikke vet. TS Anonymkode: 82d44...c15
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #8 Skrevet 30. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg skal jo spørre fordi jeg ikke vet. TS Anonymkode: 82d44...c15 Det er ikke noe noen antar med mindre de har grunn til å tro det. Men for all del, spør i vei. Anonymkode: 6e3df...211 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #9 Skrevet 30. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke gå rundt grøten, for "være med hjem til meg, se på TV og drikke litt vin sammen?" er akkurat det. Hvis du skal spørre, så spør rett ut og vis at du respekterer forholdet hans. De fleste har ikke åpne forhold, så det er greit å ta utgangspunkt i at han sier nei. Og regn med at vennskapet deres kanskje "dabber" litt av etter at du har spurt, hvis han sier nei og føler det er best å ta litt avstand fra deg med tanke på sin egen kjæreste. Anonymkode: ef0e6...58e Tusen takk for svar. Hvordan synes du jeg bør spørre da? Jeg kommer selvsagt til å respektere om han sier nei. Tror nok vi kan være venner selv om han avviser meg, jeg kan leve med det. TS Anonymkode: 82d44...c15
Sh999 Skrevet 30. oktober 2016 #10 Skrevet 30. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke hva du mener? Om han har et åpent forhold så har hun jo akseptert at han ligger med andre. Om han ikke har et åpent forhold så har jeg ikke tenkt til å ligge med han. TS Anonymkode: 82d44...c15 Joda, mulig jeg misforsto , men det siste du skrev med og invitere på vin og ta det som det kommer ,så forsto jeg det sånn at ville du prøve deg på han.
Ananas. Skrevet 30. oktober 2016 #11 Skrevet 30. oktober 2016 Å spørre noen man ikke har noen som helst grunn til å anta at er i et åpent forhold om de er det virker rimelig korttenkt for meg, altså.. 11
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #12 Skrevet 30. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar. Hvordan synes du jeg bør spørre da? Jeg kommer selvsagt til å respektere om han sier nei. Tror nok vi kan være venner selv om han avviser meg, jeg kan leve med det. TS Anonymkode: 82d44...c15 Møter du han ofte og har mange tilfeldige samtaler kan du sikker bare skyte inn med spørsmålet direkte. Le det vekk om han sier nei og redde deg selv inn. Har dere bare kontakt via sosiale medier osv. aner jeg ikke. Har aldri vært i lignende situasjon. Selv hadde jeg funnet noen andre. Inviterer du han bare så kan det jo være at han tar med kjæresten sin. Eller tror du er forelsket i han og trekker seg vekk. Helt ærlig tviler jeg på at han har et åpent forhold. Det er virkelig de færreste som har det. Ikke håp for mye i hvert fall. Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for noen andre. Man burde egentlig holde seg unna alle som er i et forhold. Hadde han vært i et åpent forhold og vært interessert i deg hadde han mest sannsynlig gjort noe med det etter du ble singel eller før. Anonymkode: ef0e6...58e
Cathrine88 Skrevet 30. oktober 2016 #13 Skrevet 30. oktober 2016 Det er vanlig å ha en regel om å ikke ligge med venner, selv i åpne forhold. Så selv om det skulle være en ørliten sjanse for at forholdet hans er åpent er det meget lite sannsynlig at han kommer til å ha sex med deg. Dette synes jeg du skal gi opp før du setter deg selv i en veldig pinlig situasjon. 11
Kvinne87Rogaland Skrevet 30. oktober 2016 #14 Skrevet 30. oktober 2016 Det er veldig få unge par som lever i åpent forhold. De få som har det er ofte eldre par som har vært gift lenge, har barn og trenger å sprite ting opp litt uten å gå fra hverandre. Kompisen din har samboer. Han er ikke til låns. Finn deg en singel kompis du! Hvis ikke risikerer du å lage masse drama, og du vil angre på hele greia... 5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #15 Skrevet 30. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Møter du han ofte og har mange tilfeldige samtaler kan du sikker bare skyte inn med spørsmålet direkte. Le det vekk om han sier nei og redde deg selv inn. Har dere bare kontakt via sosiale medier osv. aner jeg ikke. Har aldri vært i lignende situasjon. Selv hadde jeg funnet noen andre. Inviterer du han bare så kan det jo være at han tar med kjæresten sin. Eller tror du er forelsket i han og trekker seg vekk. Helt ærlig tviler jeg på at han har et åpent forhold. Det er virkelig de færreste som har det. Ikke håp for mye i hvert fall. Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for noen andre. Man burde egentlig holde seg unna alle som er i et forhold. Hadde han vært i et åpent forhold og vært interessert i deg hadde han mest sannsynlig gjort noe med det etter du ble singel eller før. Anonymkode: ef0e6...58e Tusen takk. Ja, skal prøve å skyte spørsmålet inn. Skal selvsagt ikke spørre når kjæresten er der. 7 minutter siden, Cathrine88 skrev: Det er vanlig å ha en regel om å ikke ligge med venner, selv i åpne forhold. Så selv om det skulle være en ørliten sjanse for at forholdet hans er åpent er det meget lite sannsynlig at han kommer til å ha sex med deg. Dette synes jeg du skal gi opp før du setter deg selv i en veldig pinlig situasjon. Jeg har nok selvtilliten til å tåle et avslag. 7 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev: Det er veldig få unge par som lever i åpent forhold. De få som har det er ofte eldre par som har vært gift lenge, har barn og trenger å sprite ting opp litt uten å gå fra hverandre. Kompisen din har samboer. Han er ikke til låns. Finn deg en singel kompis du! Hvis ikke risikerer du å lage masse drama, og du vil angre på hele greia... Ønsker selvsagt ikke å lage drama. Samtidig så har jeg mine fysiske behov og er ekstremt kresen på hvem jeg ligger med. TS Anonymkode: 82d44...c15
Cathrine88 Skrevet 30. oktober 2016 #16 Skrevet 30. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nok selvtilliten til å tåle et avslag. Jeg håper du har nok venner til å tåle å miste en venn. Hvis du tror at det fortsatt kommer til å være greit for dama hans at du og kjæresten hennes møtes for å sitte hjemme hos deg og drikke vin og ser på TV etter et sånt spørsmål, så har du nok en overraskelse i vente. 19
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #17 Skrevet 30. oktober 2016 Akkurat nå, Cathrine88 skrev: Jeg håper du har nok venner til å tåle å miste en venn. Hvis du tror at det fortsatt kommer til å være greit for dama hans at du og kjæresten hennes møtes for å sitte hjemme hos deg og drikke vin og ser på TV etter et sånt spørsmål, så har du nok en overraskelse i vente. Ser egentlig for meg at det kommer til å gå helt fint. Men håper jo for hans del at om han er såpass åpen og forteller spørsmålet til samboeren sin at han da også har en samboer som belønner hans ærlighet med noe annet enn sjalusi. TS Anonymkode: 82d44...c15
Gjest 2Bhonest Skrevet 30. oktober 2016 #18 Skrevet 30. oktober 2016 Hva med å spørre om hvilket forhold han har med frøkna si?
Cathrine88 Skrevet 30. oktober 2016 #19 Skrevet 30. oktober 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser egentlig for meg at det kommer til å gå helt fint. Men håper jo for hans del at om han er såpass åpen og forteller spørsmålet til samboeren sin at han da også har en samboer som belønner hans ærlighet med noe annet enn sjalusi. TS Anonymkode: 82d44...c15 Det er ikke sjalusi å ønske at han skal slutte å være sammen med ei dame som har så dårlige antenner og så lite respekt for henne og forholdet at hun faktisk prøver seg på samboeren hennes. 15
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #20 Skrevet 30. oktober 2016 Akkurat nå, Cathrine88 skrev: Det er ikke sjalusi å ønske at han skal slutte å være sammen med ei dame som har så dårlige antenner og så lite respekt for henne og forholdet at hun faktisk prøver seg på samboeren hennes. Det er jo selvsagt sjalusi når han avviste meg samt er ærlig og åpen om det med samboeren sin. Det er ingen grunn til å tro at jeg det kommer til å oppstå noe mellom oss om han avviser meg. Har full respekt for samboeren hans og derfor jeg ikke kommer til å prøve meg om han ikke er i et åpent forhold. Og så lenge jeg gir meg om jeg får en avvisning så synes jeg heller ikke at jeg har gjort noe galt. TS Anonymkode: 82d44...c15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå