Gå til innhold

Alt for Norge 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mente det var en tråd her inne om alt for Norge jeg? Men finner den ikke igjen, så lager en ny :) Noen som følger med? Hvem heier dere på? :) 

Syns det var gøy å se de reise til syden i dagens episode 😂 Men hadde blitt meget skuffet over å få servert kjøttkaker på en spansk restaurant :fnise: Får håpe de ikke bare fikk se den norske siden av GC, de må jo tro vi er superharry😂 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes årets utgave har vært kjedelig.

Anonymkode: f2341...5ec

• Liker 1
Skrevet

Jeg så de først episodene, men datt hel av lasset i år. Jeg synes programmet har gått fra å være kjempekoselig til å bli gørkjedelig. 

• Liker 1
Skrevet

Anonymkode: e38ab...d9d

Skrevet

Jeg tror det allerede finnes en tråd om denne sesongen om "alt for Norge" her på forumet. Det har vel allerede blitt skrevet en del der, spesielt om hvorfor noen ikke gidder å glo på dette showet lenger. I løpet av tidligere sesonger har det vært veldig mye unødvendig tull. Deriblant banneord på en eller annen dialekt. Eller en slags latterlig hinderløype hvor folk skal ta med seg fiskeboller.

Slike reality shows var forsåvidt ett greit konsept, og det kunne være underholdende de aller første sesongene. Men slike konsepter blir jo etterhvert veldig oppbrukt. Programmet har rett og slett blitt ganske kjedelig, og seerne har begynt å bli temmelig lei...

Dette showet er alt for tilgjort også, og deltakerne ser alt for håndplukket ut. Det er som regel en søt blondine, en homofil / lesbisk, og kanskje finner de noen med en litt mørkere hudfarge enn de andre. I tillegg begynner alle deltakerne å gråte, nærmest for ingenting. Det er litt merkelig at alle deltakerne liksom er SÅÅÅÅÅ innmari stolte av sine norske gener, og at det liksom betyr SÅÅÅ veldig mye for dem å få se Norge. Likevel kan (praktisk talt) ingenting om Norge før de kommer hit. De har for eksempel ikke peiling på hvem som er konge eller statsminister i Norge – eller hvordan disse ser ut!

Anonymkode: 9fa31...23f

• 2 uker senere...
Skrevet

Sååå mye finere Jeff blei uten skjegget! :)

Skrevet

Synes denne sesongen starta dårlig, men tok seg opp mot slutten, selv om det er det samme om og om igjen. Føler nå at det er det samme hvem som vinner av de to som er igjen.

Anonymkode: 0160d...1a6

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Dette var nok den kjedeligste versjonen av Alt for Norge til nå.

Skrevet
34 minutter siden, Aegon Targaryen skrev:

Dette var nok den kjedeligste versjonen av Alt for Norge til nå.

Dette showet har vel vært ganske kjedelig, i flere sesonger nå? :)

Anonymkode: e38ab...d9d

• Liker 1
Skrevet

Tror kanskje dette er første gangen den jeg har heiet på helt fra starten vant. Hurra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...