Gå til innhold

Venninna mi blokkerte meg plutselig..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

For noen måneder siden blei jeg kjent med ei jente. Vi klikket veldig bra, synes jeg, og utviklet et vennskap. Vi kunne prate om absolutt alt, følte jeg, og det var alltid gøy å være med henne..

Men idag oppdaget jeg at jeg ikke lengre kan sende henne meldinger, og på chatten vår heter hun 'FB-bruker'. Når jeg klikker på profilen hennes, står det at 'siden ikke kan vises'. Jeg prøvde å søke henne opp tidligere idag, og da kom navnet hennes opp, men da jeg trykket meg inn, sto det at siden ikke kunne vises. Nå får jeg ikke opp noe resultat når jeg søker henne opp lengre. Jeg prøvde fra min venninnes profil å søke henne opp, men hun kom ikke opp da heller.

Kan hun ha blokkert meg, og gjort brukeren sin usøkbar? Eller har hun sletta seg..? 

Synes iallefall det er litt sårende og egentlig helt uforståelig om hun plutselig har blokkert meg.. Jeg digger/digget henne jo, og har virkelig aldri sagt eller gjort henne vondt.. :( 

Har noen råd på hva jeg kan gjøre? Sende henne en melding, kanskje? Eller vente? Vi snakket jo senest denne uka, og hadde planer om å finne på noe snart.. 

Anonymkode: da658...f5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke overanalysere!!

Anonymkode: 70f2d...731

Skrevet

Dersom hun ikke kommer opp fra din venninnes profil heller så har hun mest sannsynlig slettet kontoen sin.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må ikke overanalysere!!

Anonymkode: 70f2d...731

Neida :) Men jeg synes da situasjonen er litt merkelig, og ønsker gjerne å finne ut av hva som har skjedd, og om jeg potensielt har mista ei venninne.. Så da vil jeg jo se på ulike alternativer..

Skrevet (endret)

Hun har sikkert bare slettet kontoen sin. Send henne en sms du og spør om dere skal finne på noe. :) 

Endret av Salka
  • Liker 3
Skrevet
48 minutter siden, Sirah skrev:

Dersom hun ikke kommer opp fra din venninnes profil heller så har hun mest sannsynlig slettet kontoen sin.

Joa.. Det er et alternativ :) Men kan man ikke reservere seg fra å være søkbar på FB også? Kanskje hun har gjort det?

Skrevet

Begynner navnet hennes på T?

Anonymkode: 3602a...271

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joa.. Det er et alternativ :) Men kan man ikke reservere seg fra å være søkbar på FB også? Kanskje hun har gjort det?

Det er jeg usikker på.

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, der begynner på Z.

Anonymkode: 89985...43e

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Nei, det gjør det ikke :) 

Skrevet

Hun har mest sannsynlig slettet brukeren sin.. Det har nok ikke noe med deg å gjøre. Send henne en melding (sms) og hør om dere skal finne på noe? Skriv helst dag, tid og hva.. for da må hun svare og det er litt lettere at det skjer noe da.

Anonymkode: 67d2c...7b8

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det kan man ikke. Hun har slettet profilen sin.

Anonymkode: ac5a4...255

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...