AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Det blir en hyttetur med min nye kjæreste og 2-3 av hans vennepar. Jeg har selvfølgelig lyst, men jeg er så utrolig sær på det å bo så tett på andre folk jeg så vidt har møtt før, spesielt det å dele bad. Jeg er veldig forfengelig i den grad at jeg liker å dusje opptil 2 ganger daglig og sminke meg 2 ganger daglig fordi hvis jeg går med sminke hele dagen blir den bare svett og fæl. Ser ut som en trøtt, svett panda. Ja, sikkert veldig teit, men jeg hater å gå rundt å føle meg stygg. Er skikkelig redd for at noen skal høre meg drite eller lukte det etterpå, og vi skal være der 3 dager så det er jo ikke til å unngå at jeg må bæsje heller... Og så er jeg redd for at det skal gå tomt for vann siden vi er så mange som sikkert skal dusje. Eller at strømmen skal gå så man ikke kan bruke vannet. Er også er person som liker alenetid, men det virker vel supersært å lukke seg inn på rommet en stund? Flere som har det sånn? Anonymkode: e23dc...710
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Har du hørt om å gi og ta?? 1. ALLE driter og ja, det lukter. Minste bekymringen i verden. 2. Alle skal dusje, altså alle må ta hensyn til hverandre, slik at det er nok vann. 3. Du klarer deg fint med å dusjen 1 gang om dagen. Om du må sminke deg to ganger daglig, ja så gjør du det. Jeg synes du blåser opp små bagateller til en stor greie. Skjerp deg, og ikke minst oppfør deg!! Anonymkode: ebb2f...33b 35
Gjest Magnifiq Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 Om du ser ut som en panda, bør du investere i bedre sminke. Hyttetur, er hyttetur. Da går hvertfall jeg med ingen/lett sminke, komfortable klær. Man er selvsagt forskjellige. Men jeg hadde nok syns det var litt spesielt om jeg hadde vært på hyttetur med noen som satt på full sminke, og dusjer to ganger om dagen.. Å ta seg en time på rommet gjør da absolutt ingen ting. Ang redd for lukt; kjøp med deg en slik luktspray du kan ta med deg på do.
Sirah Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Alle må på do. Ferdig snakka. Ta med deg noe du kan spraye i rommet dersom du er bekymret. Å dusje en gang om dagen kan du fint leve med. Når man er så mange i en hytte så dusjer man RASKT slik at det er vann nok til alle. Sminke deg kan du jo gjøre så mye du vil. Du kan fint trekke deg vekk litt. Si at du er trøtt og vil sove Kos deg på tur! 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 Husk å synge høyt eller ta med noen kjeler å skramle med når du er på do sånn at ingen hører når du promper ut bæsjen Anonymkode: bed8d...10e 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 For en dramatisering! Du overlever med å dusje en gang om dagen. Sminke deg kan du da gjøre hva du vil med. Trenger du litt alenetid så bare si at du vil legge deg litt nedpå. Alle driter, til og med de du skal på tur med. Om du ikke vil lage lyd; legg papir i skålen først. Lukt kan du fikse med en spray eller fyrstikker om det ikke er brannvarsler på badet. Anonymkode: 9d9e6...a26 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #7 Skrevet 30. oktober 2016 3 minutter siden, Sirah skrev: Alle må på do. Ferdig snakka. Ta med deg noe du kan spraye i rommet dersom du er bekymret. Å dusje en gang om dagen kan du fint leve med. Når man er så mange i en hytte så dusjer man RASKT slik at det er vann nok til alle. Sminke deg kan du jo gjøre så mye du vil. Du kan fint trekke deg vekk litt. Si at du er trøtt og vil sove Kos deg på tur! Tar aldri lange dusjer heldigvis. Så lenge det ikke er teit å trekke seg bort går det sikkert fint mtp sminke og alenetid. Takk :-) Anonymkode: e23dc...710 2
Sirah Skrevet 30. oktober 2016 #8 Skrevet 30. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tar aldri lange dusjer heldigvis. Så lenge det ikke er teit å trekke seg bort går det sikkert fint mtp sminke og alenetid. Takk :-) Anonymkode: e23dc...710 Nei alle trenger "en time på øyet" innimellom så det er null problem! Du skal ikke se bort i fra at flere gjør dette. 5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #9 Skrevet 30. oktober 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjerp deg, og ikke minst oppfør deg!! Anonymkode: ebb2f...33b Typisk KG svar. At ts får beskjed om å skjerpe seg. Anonymkode: 4b5e1...bcf 2
Linnpinn9 Skrevet 30. oktober 2016 #10 Skrevet 30. oktober 2016 Skjønner at du kanskje synes det er ubehagelig å bo så tett med noen du ikke kjenner så godt. Men ta med luftspray eller noe hvis du er redd det vil lukte etter du har bæsjet. Du overlever nok med å kun dusje en gang om dagen. Det er ikke bra å dusje for mye heller. Kan jeg spørre hvor gammel du er?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #11 Skrevet 30. oktober 2016 Fyrstikker er genialt der, fjerner vond lukt på badet, og legge å ha i veska/toalettmappa Ellers helt vanlig å si du vil ta en liten hvil. Dusjing kan du vel klare deg med en gang daglig, det handler om å spare på vannet for de andre. Hvor mye du sminker deg må du jo bestemme selv, men jeg hadde virkelig begynt å lure om jeg var på hyttetur med noen som sminket seg flere ganger om dagen Jeg bruker knapt maskara på hyttetur. Anonymkode: 90d84...e24 6
PhilosopherSe7en Skrevet 30. oktober 2016 #12 Skrevet 30. oktober 2016 Du kan jo drite med døren åpen, da forsvinner lukten kjapt i fra toalettet Ta deg en ekstra dusj når de andre har lagt seg, da får du både alenetid og dusjet to ganger for dagen. Sminke deg kan du sikkert gjøre både 3 og 4 ganger for dagen, men er det ikke bedre og billigere i lengden å kjøpe bedre sminke så det holder med en gang for dagen? Ordner seg nok skal du se
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #13 Skrevet 30. oktober 2016 Kanskje en yppelig anlegning til å bli vant med å gå uten sminke. Anonymkode: 02936...450 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #14 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg har aldri før hørt om noen som dusjer eller bruker sminke når de er på hyttetur. Fordelen med utedo er jo at ingen hører deg og det lukter uansett vondt der hele tiden. Anonymkode: 05387...392 9
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #15 Skrevet 31. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri før hørt om noen som dusjer eller bruker sminke når de er på hyttetur. Fordelen med utedo er jo at ingen hører deg og det lukter uansett vondt der hele tiden. Anonymkode: 05387...392 Det er en hytte med dusj og do inne. Og hvorfor skal jeg gå uten sminke når jeg føler meg uvel uten? Har ikke noe fin hud. Det handler liksom ikke om hva dere føler dere komfortable med, for jeg er ikke dere. Kan klare å dusje en gang om dagen. Anonymkode: e23dc...710 3
asterix Skrevet 31. oktober 2016 #16 Skrevet 31. oktober 2016 En ting er i hvert fall sikkert, en slik oppførsel er i en super måte å ikke gli inn i gjengen, men å fastsette ryktet sitt en gang for alle som hun utrolig snåle nye dama til nn. 13
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #17 Skrevet 31. oktober 2016 4 minutter siden, asterix skrev: En ting er i hvert fall sikkert, en slik oppførsel er i en super måte å ikke gli inn i gjengen, men å fastsette ryktet sitt en gang for alle som hun utrolig snåle nye dama til nn. Hun må da få lov til å gjøre det hun er komfortabel med? Så du mener hun skal forandre seg for å passe inn i gjengen? Ærlig talt, la henne få være seg selv! Anonymkode: 6a936...355 1
asterix Skrevet 31. oktober 2016 #18 Skrevet 31. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hun må da få lov til å gjøre det hun er komfortabel med? Så du mener hun skal forandre seg for å passe inn i gjengen? Ærlig talt, la henne få være seg selv! Anonymkode: 6a936...355 Hun kan da være seg selv så mye hun bare vil, men syntes at noen måtte informere henne om konsekvensene av å "være seg selv" på den måten hun skisserer. 11
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #19 Skrevet 31. oktober 2016 1 time siden, asterix skrev: Hun kan da være seg selv så mye hun bare vil, men syntes at noen måtte informere henne om konsekvensene av å "være seg selv" på den måten hun skisserer. Kanskje du kan gjøre det da? Hva mener du jeg gjør galt mot andre? Anonymkode: e23dc...710
asterix Skrevet 31. oktober 2016 #20 Skrevet 31. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du kan gjøre det da? Hva mener du jeg gjør galt mot andre? Anonymkode: e23dc...710 Om du selv hadde følt at oppførselen din var vanlig, uproblematisk og noe ingen vil reagere på så hadde du vel ikke startet denne tråden, hadde du vel? Jeg har da ikke sagt at du gjør noe galt mot noen, men forklarer bare at du må være forberedt på å bli sett på som veldig sær og merkelig. Det er faktisk ikke vanlig å være avhengig av full krigsmaling, dusj to ganger om dagen og å ikke tørre å gå på do når man er på hyttetur. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå