Gå til innhold

Hva heter spillet jeg leter etter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å finne igjen et spill, men klarer jo ikke å huske hva det heter! :icon_frown: Føler jeg har søkt på alt mulig rart på google, men finner ikke akkurat det jeg leter etter..

Det er et brettspill, jeg har spilt det masse på SFO som liten, 90-tallet/starten av 00-tallet. Det jeg husker er at det er noen pyramider som flyttes på eller løftes opp for å se hva som er under. De var sandfarget, ikke mange forskjellige farger. Tror det kan ha vært bilde av en Sphinx eller noe med det å gjøre. 

På google finner jeg Labyrinten/Den utrolig labyrinten, Sphinxen og Amun Re, men det er ikke dem. Det er jeg 100% sikker på.

Så hvis du skjønner hva jeg snakker om, så vær så snill å si noe for jeg blir gal :fnise:

Skrevet

Jeg har ingen anelse altså, men første jeg tenkte på var den forsvunne diamanten. 

Anonymkode: 7cbf9...be2

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen anelse altså, men første jeg tenkte på var den forsvunne diamanten. 

Anonymkode: 7cbf9...be2

Nei er ikke den heller =/ men skal sies at jeg har spilt det

mange ganger på sfo også ;P

Skrevet

Mahjong du tenker på?

Skrevet

Kan det være Jakten på Inka skatten? Husker at vi spilte det masse på hytta da jeg var liten. Tror det var bilde av en jungel og en pyramide på esken. Den som fant en ring som var gjemt i en pyramide, vant spillet.

Anonymkode: 21ee3...5ba

Skrevet
8 timer siden, Centrino skrev:

Ramses II ?

JAAAAA!!!!! 

Herregud tusen takk! Nå kan jeg hvile :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, gobbledigook skrev:

Mahjong du tenker på?

Nei var visst ikke den, men Ramses II ;)

Men takk for forslag!

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være Jakten på Inka skatten? Husker at vi spilte det masse på hytta da jeg var liten. Tror det var bilde av en jungel og en pyramide på esken. Den som fant en ring som var gjemt i en pyramide, vant spillet.

Anonymkode: 21ee3...5ba

Nei var ikke den, men det så jo spennende ut! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...