Gå til innhold

Noen som har opplevd noe lignende ?

Anbefalte innlegg

Gjest Panda33
Skrevet (endret)

Hei dere.. 

Jeg befinner meg i en litt random rar situasjon som ikke vet helt hvordan jeg skal reagere på. Skal jeg bli Jentesur å bare stikke, eller skal jeg bare være tålmodig å ta hensyn til at det kanskje kan ha noen psykiske grunner til at det er som det er? 

Vi har nesten daglig kontak på snap vell og merke. Mange  planer har blitt lagt med både reise til utland og innland, men det blir bare med planleggingen. Akkurat nå befinner jeg meg i hjem byen hans. Han hjemme til foreldrene sine og har derfor leid en ledighet til oss for disse dagen jeg skulle komme hit. Men når jeg kommee hit så er det som han nesten ikke har tid eller er for sjenert til å være her sammen med meg. Våknet i natt av at han dro hjem til foreldrene sine å la seg.

Jeg har ikke møtt han siden han stakk inatt, men han spurte om vi skulle finne på noe ikveld, jeg tenker det at jeg må jo snakke med han å høre hva han vil liksom, er jo ikke helt normalt å leie en leilighet for noen dager til en jente som han bare har lyst å ligge med ( det finnes jo så mange jenter i denne byen han bor i, så han treger jo ikke meg liksom).

Har jo langt merke til at han synes det er ubehagelig å gå på do når jeg er til stede, men alle må jo på do tenker jeg.. Det er jo ingenting som hører hjemme her eller stemmer. Jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal på tolke dette, er det psykisk eller er han bare en player ? 

Jeg får liksom ikke dette til å stemme da. Hvorfor drive å ha kontakt med meg når han har fått det han ville sist jeg var her? 

Hvorfor betale for en leilighet når han vet at jeg har venner jeg kan bo til ? 

Å hvorfor planlegge ting med meg når han ikke gjennomfører noe av det ? 

Skjønner dere frustrasjonen eller ? Wtf liksom, trenger litt synspunkter her. 

Mvh meg som ikke vet helt hvordan jeg skal tenke eller reagere på dette. 

Endret av Panda33
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at han ikke har en annen kvinne?

Gjest Panda33
Skrevet
Akkurat nå, Violetta skrev:

Hvordan vet du at han ikke har en annen kvinne?

For jeg har vært i huset han driver å pusser opp, har ham på Facebook og på insta. Han er sammen med kompiser hele tiden eller på jobb. Ingen plasser det tyder på at han har dame. Ikke et eneste bilde av noen dame noen plasser. 

Skrevet

Høres mest ut som om han ikke er trygg på deg og litt nervøs og stikker dit han er mer trygg for å få sove. (Ikke unaturlig siden dere har ett langdistanseforhold).

Tror dere rett og slett trenger tid på samme sted så dere kan være sammen på en annen måte en å gå oppå hverandre døgnet rundt når dere først treffes en sjelden gang. Det er lett å bli stresset av sånt og ikke føle man strekker til om man er litt sky og nervøs f.eks. 

Anonymkode: 4ddf4...912

Gjest Panda33
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres mest ut som om han ikke er trygg på deg og litt nervøs og stikker dit han er mer trygg for å få sove. (Ikke unaturlig siden dere har ett langdistanseforhold).

Tror dere rett og slett trenger tid på samme sted så dere kan være sammen på en annen måte en å gå oppå hverandre døgnet rundt når dere først treffes en sjelden gang. Det er lett å bli stresset av sånt og ikke føle man strekker til om man er litt sky og nervøs f.eks. 

Anonymkode: 4ddf4...912

Ja har tenkt det samme selv. Vil jo ikke tilbringe hele dagen med han jeg heller, men kanskje bli enige om at han har ting han må gjøre selv om jeg er her.. Jeg har ikke noe problemen med det liksom. Men skjønner jo at ting kan bli litt sånn nervøst da når man ikke helt tørr å si at man er nervøs. Men still gjør jo det bare verre for seg selv å bare stikke midt på natta etter vi har sovet litt, tenker jeg da. 

Skrevet
26 minutter siden, Panda33 skrev:

Ja har tenkt det samme selv. Vil jo ikke tilbringe hele dagen med han jeg heller, men kanskje bli enige om at han har ting han må gjøre selv om jeg er her.. Jeg har ikke noe problemen med det liksom. Men skjønner jo at ting kan bli litt sånn nervøst da når man ikke helt tørr å si at man er nervøs. Men still gjør jo det bare verre for seg selv å bare stikke midt på natta etter vi har sovet litt, tenker jeg da. 

Hvor gammel er han? Er han ung siden han bor hos foreldrene?

Anonymkode: 78bda...e9e

Gjest Panda33
Skrevet
På 30. oktober 2016 den 21.00, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er han? Er han ung siden han bor hos foreldrene?

Anonymkode: 78bda...e9e

Han er 32, bor hjemme til foreldrene for ham driver å pusser opp hjemme til seg selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...