AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Ønsker å bli spådd i kjærlighetslivet. Blir takknemlig for svar. Det er alternativmesse i Lillestrøm neste helg, noen som kjenner til noen dyktige som skal være der? Anonymkode: 19374...158
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meg?! Anonymkode: 0212b...420 Javel, er du seriøs? Hehe Vil veldig gjerne bli spådd:) Anonymkode: 19374...158
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Javel, er du seriøs? Hehe Vil veldig gjerne bli spådd:) Anonymkode: 19374...158 Noe spesifikt i kjærlighetslivet? Spør fordi det er lettere å få opp klarsyn på konkrete ting. Du velger selv om du vil komme med konkrete spørsmål. Kan spå uansett. Anonymkode: 0212b...420
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsker å bli spådd i kjærlighetslivet. Blir takknemlig for svar. Det er alternativmesse i Lillestrøm neste helg, noen som kjenner til noen dyktige som skal være der? Anonymkode: 19374...158 bare dra, gå litt rundt, sett deg ned med noen du liker. Det er beste måten å bli spådd på Anonymkode: 55edd...f6a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noe spesifikt i kjærlighetslivet? Spør fordi det er lettere å få opp klarsyn på konkrete ting. Du velger selv om du vil komme med konkrete spørsmål. Kan spå uansett. Anonymkode: 0212b...420 Ja, det er en mann som er er en del år eldre enn meg, jeg tenker så utrolig mye på han, gjort det i ca 9 år..... Hatt litt kontakt i perioder disse årene, ingen kontakt nå. Tenker han på meg innimellom eller overhodet ikke? Kan det noen gang bli oss i fremtiden?...... Eller er han en player? Har liksom alltid følt det er noe spesielt med han. Vil jeg noen gang føle meg lykkelig igjen? Tar også imot annen "spådom" også om du ønsker å hjelpe meg. Ift til jobb osv.... TS Anonymkode: 19374...158
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #7 Skrevet 30. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er en mann som er er en del år eldre enn meg, jeg tenker så utrolig mye på han, gjort det i ca 9 år..... Hatt litt kontakt i perioder disse årene, ingen kontakt nå. Tenker han på meg innimellom eller overhodet ikke? Kan det noen gang bli oss i fremtiden?...... Eller er han en player? Har liksom alltid følt det er noe spesielt med han. Vil jeg noen gang føle meg lykkelig igjen? Tar også imot annen "spådom" også om du ønsker å hjelpe meg. Ift til jobb osv.... TS Anonymkode: 19374...158 Og en ting til om du har mulighet til å de på det: jeg har et helseproblem, en godartet lidelse..... Vil dette bli bra om jeg blir operert på nytt, finnes det nok kompetanse til å hjelpe meg? Ingenting som er farlig altså, men plagsomt for meg fysisk og psykisk... Anonymkode: 19374...158
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå