Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å bli spådd i kjærlighetslivet. Blir takknemlig for svar. Det er alternativmesse i Lillestrøm neste helg, noen som kjenner til noen dyktige som skal være der?

Anonymkode: 19374...158

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg?! :) 

Anonymkode: 0212b...420

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meg?! :) 

Javel, er du seriøs? Hehe Vil veldig gjerne bli spådd:)

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel, er du seriøs? Hehe Vil veldig gjerne bli spådd:)

Noe spesifikt i kjærlighetslivet? Spør fordi det er lettere å få opp klarsyn på konkrete ting.

Du velger selv om du vil komme med konkrete spørsmål. Kan spå uansett.

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker å bli spådd i kjærlighetslivet. Blir takknemlig for svar. Det er alternativmesse i Lillestrøm neste helg, noen som kjenner til noen dyktige som skal være der?

bare dra, gå litt rundt, sett deg ned med noen du liker. Det er beste måten å bli spådd på :)

Anonymkode: 55edd...f6a

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe spesifikt i kjærlighetslivet? Spør fordi det er lettere å få opp klarsyn på konkrete ting.

Du velger selv om du vil komme med konkrete spørsmål. Kan spå uansett.

Ja, det er en mann som er er en del år eldre enn meg, jeg tenker så utrolig mye på han, gjort det i ca 9 år.....  Hatt litt kontakt i perioder disse årene, ingen kontakt nå. Tenker han på meg innimellom eller overhodet ikke? Kan det noen gang bli oss i fremtiden?......  Eller er han en player? Har liksom alltid følt det er noe spesielt med han. Vil jeg noen gang føle meg lykkelig igjen? Tar også imot annen "spådom" også om du ønsker å hjelpe meg. Ift til jobb osv.... TS

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er en mann som er er en del år eldre enn meg, jeg tenker så utrolig mye på han, gjort det i ca 9 år.....  Hatt litt kontakt i perioder disse årene, ingen kontakt nå. Tenker han på meg innimellom eller overhodet ikke? Kan det noen gang bli oss i fremtiden?......  Eller er han en player? Har liksom alltid følt det er noe spesielt med han. Vil jeg noen gang føle meg lykkelig igjen? Tar også imot annen "spådom" også om du ønsker å hjelpe meg. Ift til jobb osv.... TS

Og en ting til om du har mulighet til å de på det: jeg har et helseproblem, en godartet lidelse..... Vil dette bli bra om jeg blir operert på nytt, finnes det nok kompetanse til å hjelpe meg? Ingenting som er farlig altså, men plagsomt for meg fysisk og psykisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...