AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Nå er jeg allerede ferdig med pakkekalenderen til mine to døtre som begge er over 20 år. Jeg synes det er en morsom tradisjon og samler på ting hele året gjennom. Kjøper ting de har bruk for, f.eks hårshampo, mascara, luer, vanter, hårbørste etc. Flere som har pakkekalender til store barn? Anonymkode: af387...de8 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Nei. Gir julegaver, det rekker. Anonymkode: 9e80e...e05
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 Jeg fikk fra min mor i fjor (etter flere års pause). Veldig koselig. Hun hadde også samlet sammen gjennom året: tannbørste,neglelakker, sokker, karameller, duftlys m.m. Hun syntes det var veldig morsomt å gi zalo og annet, og gledet seg til jeg ringte hver dag og fortalte hva jeg hadde fått i kalenderen (Pakkene var ikke nummerert). Anonymkode: 97010...e82 1
skruf Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 Eldste datteren min har flyttet hjemmefra for å studere nå, og jeg holder på med å lage pakkekalender til henne (som jeg alltid har gjort til barna mine). Hun får en blanding av fornuftige ting, fine ting og godterier. Alt fra sminkefjerner, til lipgloss, duftlys, sjokolade.. Kalenderen hun har er en jeg broderte til henne da hun var nyfødt, så det er en tradisjon.
tånegla Skrevet 19. november 2016 #5 Skrevet 19. november 2016 Jeg har laget til mine barn. Den ene bor fortsatt hjemme derfor får de ikke det samme hver dag. Den utflyttede får matvarer og litt kos. Begge barna er inneforstått med at siden de får kalender blir det ikke særlig til julegave, men de vil heller ha kalender.
tirben Skrevet 20. november 2016 #6 Skrevet 20. november 2016 (endret) Jeg gir også til mine to utflyttede barn. De får feks velværeprodukter, kosmetikk, undertøy, ting til hjemmet og litt klær. Jeg tror jeg gleder meg like mye over det, som de gjør. Der koster selvfølgelig en del, men siden jeg fordeler det over hele året og kjøper både på salg og nett, er der overkommelig. Endret 20. november 2016 av tirben 1
Hjärtat Skrevet 20. november 2016 #7 Skrevet 20. november 2016 Jeg er 23 og får fortsatt pakkekalender av mamma. Ikke så dyre ting, men blir satt veldig stor pris på. Har også laget til mamma et par-tre år, da jeg fortsatt bodde hjemme og hadde god råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå