Gå til innhold

Dårlig kjemi eller bare innesluttet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en fyr nå og vi har møttes flere ganger nå (både funnet på ting ute, en hjemmedate, har hatt sex). I går møttes vi igjen for bare et par timer hjemme hos han før jeg skulle til ei venninne, og jeg merket at noe var annerledes mellom oss. Tidligere har praten gått relativt lett selv om jeg er usikker og vi ler en del sammen, men i går var vi litt mer stille. Å være litt stille gjør vel egentlig ikke noe, men alle mine antenner slår alarm og jeg tenker at han sikkert synes jeg er kjedelig, synes at vi har for dårlig kjemi osv..

Samtidig er jeg usikker på om det er min egen frykt som taler og at det er usikkerheten min gjør meg innesluttet, eller om det faktisk er kjemien det er noe galt med. Jeg har en tendens å lukke meg når jeg er usikker på andre, og det gjør det vanskelig å få den gode kjemien med folk, mens når jeg er trygg så prater jeg og er meg selv. 

Så, spørsmål. Kan den gode kjemien bli borte fordi den ene er for innesluttet/utrygg? Burde jeg gi datingen mer tid eller burde jeg bare la det være? Kjenner at jeg har mest lyst til å stikke av akkurat nå :icon_frown: Får vel bare vente å se om jeg hører fra han igjen

Anonymkode: eef46...597

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi det litt tid og se hvordan det går, ikke forhast deg med noe. Men skal det funke mellom dere er det viktig at dere har god kjemi og har god kommunikasjon. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...