AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Del Skrevet 30. oktober 2016 Hva er en ok pris på vennegave til voksne til jul? Til jul er det så mange å kjøpe til samtidig, så syns det er ok å legge seg på en lavere pris enn til bursdag. Hvilken pris pleier dere å gi til deres venner? Anonymkode: e48e8...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Del Skrevet 30. oktober 2016 Pleier å bruke ca 150 kr Anonymkode: 8dc39...c94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haugenjenta Skrevet 30. oktober 2016 #3 Del Skrevet 30. oktober 2016 200,- Kjøper litt dyrere til bestevenninne, da ligger jeg på mellom 300 og 400,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 31. oktober 2016 #4 Del Skrevet 31. oktober 2016 2-300 kr bruker jeg å ligge på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. oktober 2016 #5 Del Skrevet 31. oktober 2016 2-400. Kjøper ikke til så mange venner lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #6 Del Skrevet 31. oktober 2016 0. Setter mer pris på et hyggelig kort eller en god middag sammen. Anonymkode: 5afcf...366 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funginger Skrevet 31. oktober 2016 #7 Del Skrevet 31. oktober 2016 Venninne med dårlig råd og jeg kjøper noe jeg vet hun trenger: opp til 1000,- kanskje. Ellers 100-400 kr, eventuelt mer hvis jeg kommer på noe PERFEKT å gi til personen eller hvis det er f.eks. konsertbilletter el liknende. Eventuelt en tur på restaurant eller liknende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 1. november 2016 #8 Del Skrevet 1. november 2016 Har kuttet ned på antall vennegaver etterhvert, men de gavene jeg kjøper koster som regel 200-250 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 2. november 2016 #9 Del Skrevet 2. november 2016 Hva gir dere? Og hvor gamle er dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 3. november 2016 #10 Del Skrevet 3. november 2016 @Trude.lutt Er i 40-årene. Gir gjerne spiselige gaver som kaffe, te, marmelader, olivenolje, urtesalt, pesto, honning etc etc, fordi de fleste av oss har mange ting, samtidig som vi ikke nødvendigvis unner oss «luksusutgaver» av slike produkter i hverdagen. Jeg blir glad for å få slike ting selv, også. Bøker er også et alternativ hvis mottaker er glad i å lese og du vet hva vedkommende liker. Ellers har jeg fått (men aldri gitt bort selv) nydelige hjemmestrikkede gaver, som jeg er blitt veldig glad for. Siden jeg har (minst) ti tommeltotter selv, så har hjemmelagede votter, sokker, hals eller lue kjempestor verdi for meg. Hvis du er flink og rask til å strikke, så kan det være en idé Da jeg var yngre, og både jeg og de fleste vennene mine var i etableringsfasen, så ble det en del lysestaker, kaffekrus og andre ting til hus og hjem under juletreet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #11 Del Skrevet 4. november 2016 Kommer jo an på økonomi og antall venner, men jeg pleier å bruke ca. 200-300, alt etter som. Anonymkode: d2a22...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå