Gå til innhold

Host, host

Gjest 1111

Anbefalte innlegg

Urk.. kjenner jeg begynner å få den forferdelige hosten jeg får hver eneste høst/vinter. en slik grov hoste som gjør vondt i brystet og kommer i små "anfall" som er umulig å stoppe. ifjor utviklet det seg til kikhoste :-?

Noen som har noen tips til hvordan å holde det verste borte? bortsett fra varme klær og hostesaft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke røyk hvis du røyker, selvfølgelig :)

Og drikk masse lunkent vann.

Har selv noen brusetabletter jeg skal ta (fått av legen) før jeg får for "hard" hoste.

Tror de egentlig er for å forhindre bronkitt.

Men de er kjekke å ha. Hoster ikke så mye og er slimløsende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sånn hoste nå. For andre gang på kort tid! Hoster til jeg brekker meg... :-(

Sånne brusetabletter har jeg også, de hjelper litt. Får ikke så vondt i brystet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg eg ikkje i ein annan link her at sjokolade hjelper betre mot hoste enn hostemedisin? Hostemedisnine var berre eit lite hakk betre enn narremedisinen. Unn deg ein bit med favorittsjokoladen din, du :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd "Noskapin"? Fås på apoteket og skal visstnok virke hostedempende. Har prøvd den og av og til synes jeg den har virket og av og til ikke.

Hvis du bestemmer deg for å prøve så sats på tablettene. De har mikstur også men den smaker bare helt py.....

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det på samme måte, og er en av de uheldige med svært kraftig hoste. Ingenting hjelper, har nettopp hatt en runde, og nå har jeg seriøst vondt i ribbeina!

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte, og er en av de uheldige med svært kraftig hoste. Ingenting hjelper, har nettopp hatt en runde, og nå har jeg seriøst vondt i ribbeina!

God bedring!

Huff. brystet verker og ribbeina verker. god bedring til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...