Smurfemor Skrevet 24. juli 2002 #1 Del Skrevet 24. juli 2002 .... da jeg leste avisen i sta. Det er meldt knallvær til helgen og uken!!! Endelig litt sommer og sol! Litt utenom tema dette, men.... Ville bare dele litt godt humør med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. juli 2002 #2 Del Skrevet 24. juli 2002 Hei Smurfemor. Er denne gladmeldingen forbeholdt bravide? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfemor Skrevet 24. juli 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 24. juli 2002 Neida, care. Er bare på prøvestadiet selv... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zebb Skrevet 24. juli 2002 #4 Del Skrevet 24. juli 2002 Ja det er jo godt med sol og varme når det først er sommer da! Selv nyter jeg finværsdagene under en parasoll, og med føttene i bade-båten til lille-smurfen min på 3...Magen er forøvrig solbrendt etter søndagens fin-vær :D Klem fra Zebb 25+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfemor Skrevet 25. juli 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 25. juli 2002 Hei Zebb Så deilig det hørtes ut! Du får kose deg videre under parasollen og pleie din gravide mage! Dere har jo hatt fint vær der oppe mens vi på østlandet sliter litt med gryende svømmehud mellom tærne... Men nå har været lettet og det er meldt knallvær til helgen :D Yohoo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå