Gå til innhold

Serien Scrubs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem flere her savner den serien 😊?  Hvilken episode/scene er din favoritt?  Elsker scrubs. Kombinerer alvor, humor,  rarhet og visdomsord. Kjenner meg også mye igjen i JD, jeg dagdrømmer mye og rart haha.   Har DVD boksen og kan se når jeg vil. En av favorittepisodene mine er når Ben dør og følger etter de cox, og man skjønner ikke før på slutten at han døde.  Hva synes dere om den aller siste sesongen, sesong 9? Den anerkjenner jeg nesten ikke 😂 Var ikke det samme. Vi fikk ikke engang vite/oppleve at JD og Elliot fikk babyen sin, selvom de var av og på hele serien og elsket hverandre (se bildet)

scrubs 😊❤️

IMG_0226.PNG

Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet

Det var en bra serie, bare synd de ødela serien med å lage sesong 9...

Skrevet

Jeg ELSKET denne serien, men fra midten av sesong 6 og utover ble det mer og mer dårlig. Karakterene ble nærmest en parodi på seg selv. Sesong 9 var grusom, men avslutningen ble fin.

Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Selma1984 skrev:

Jeg ELSKET denne serien, men fra midten av sesong 6 og utover ble det mer og mer dårlig. Karakterene ble nærmest en parodi på seg selv. Sesong 9 var grusom, men avslutningen ble fin.

Avslutning? Det var jo ikke en avslutning :ler: 

Sesong 8 synes jeg hadde den perfekte slutten

Skrevet
9 timer siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Avslutning? Det var jo ikke en avslutning :ler: 

Sesong 8 synes jeg hadde den perfekte slutten

Hmm, kan hende jeg surrer - er noen år siden jeg så. Er det i siste episode i sesong 8 at JD sitter og ser på en slags hjemmevideo av livet sitt? Med "book of love" som bakgrunnsmusikk?

Skrevet
2 minutter siden, Selma1984 skrev:

Hmm, kan hende jeg surrer - er noen år siden jeg så. Er det i siste episode i sesong 8 at JD sitter og ser på en slags hjemmevideo av livet sitt? Med "book of love" som bakgrunnsmusikk?

Var det som var den offisielle avsluttingen ja. Alt etter er bare tull.

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)
10 minutter siden, Selma1984 skrev:

Og så popper nesten alle som har vært med mens han går i gangen på vei ut av sykehuset

Endret av Kaiser Jacklost XV
Skrevet

Ahh, ja men da mente jeg at det var den avslutninga som var fin :) litt oppsummerende. Desto merkeligere at de satte i gang med den Scrubs interns...

Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Selma1984 skrev:

Ahh, ja men da mente jeg at det var den avslutninga som var fin :) litt oppsummerende. Desto merkeligere at de satte i gang med den Scrubs interns...

De skulle ha laget den som en spin off istedenfor

Skrevet

Helt enig med dere 😄 avslutningen på sesong 8 var helt nydelig. Dagdrømte om hvordan framtiden kunne bli. Også sa JD noen ord som jeg finner fram i hodet mitt når jeg tenker negativt om framtiden, eller noe skummelt. "Thanks to Dan my future doesnt feel so scary anymore, it can be whatever i want it to be" .

scrubs har noen geniale forslag på kurering av sykdommer da 😂 Husker dere episoden der en dame fikk hjertesvikt av kjærlighetsorg? Og JD dagdrømte om hvordan man kunne kurere det? Det var altså en boks kattunger kastet oppå seg ❤️ Helt enig. Uansett hvor trist man er, blir man litt gladere av å få en haug babydyr på fanget😊

godt å se at jeg ikke er den eneste som husker og likte scrubs 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...