Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Korleis aldersgruppa syns dere at produkt (t-skjorter, vesker, klokker osv) frå desse to søte tegneseriefigurane passar til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Paul Frank veske, og jeg er 31 *kremt*.

Mannen min spurte hva det var noe rart, da jeg kom hjem med den. men jeg likte vesken, så da, så.

(men jeg bruker den ikke så ofte)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke min stil og jeg må innrømme jeg syns de passer best på fjortiser.. Men smaken er som baken :)

Gjest Lilleulv
Skrevet

Paul Frank er litt kul da, men Hello kitty er for fjortiser eller barn :)

Gjest Ethereal
Skrevet
Paul Frank er litt kul da, men Hello kitty er for fjortiser eller barn :)

:Nikke:

Skrevet

Fant ei internett side der Hello Kitty prydar både kjøleskap, dvdar, kaffimaskiner, toastjern, koffertar, tvar, datamaskiner, telefonar...Trur ein kan leva eit liv utan noko anna enn Hello Kitty ting :ler:

Eg syns ho er kjempesøt:)

Skrevet

I Kina selger de jo Hello Kitty-ting overalt, tror det er enda "værre" i Japan men der har jeg ikke vært.

Selv har jeg et Frank Paul-nøkkelbånd som jeg bruker på jobben hver dag. (Ok da, så er det Frnk Paul... for den er kjøpt på et eller annet marked i Kina og var nok ikke original vare...)

Skrevet

hello Kitty er noe jeg kunne kjøpt til søstern min på 12 år.

Paul Frank har jeg selv.

Skrevet

Liker hello kitty jeg :oops: tydeligvis mer fjortis en jeg trodde.

Skrevet

Hm.. Er det Paul Frank han heter? Hehe.. Da lurer jeg rett og slett på om ikke navnene har byttet rekkefølge også på nøkkelbåndet mitt.. Jaja, fortsetter å bruke det uansett jeg *ler*

Skrevet

Syns begge deler kan brukast av dei fleste aldersgruppe. Kjem heilt an på type person og klesstil ellers. Fancy dress, høghæla sko og Hello Kitty-veske ser liksom ikkje bra ut.

Eg har i alle fall 2 Paul Frank-vesker og 3-4 t-skjorter. Er 21 år...

Syns begge to er kjempesøte :-)

Skrevet

Jeg hadde "Hello Kitty"-matboks da jeg begynte på barneskolen,..synes den passer best i barneskolealder ja....

Paul Frank er mer for voksne, synes jeg..

Gjest Anonymous
Skrevet

har både hello kitty- (fake, fake, fake) og Paul frankting, og er 27. kommer an på stilen - hadde jeg ellers vært en svær dame med fuskepels og tights ville det sikkert sett fullstendig håpløst ut med hello kitty-ryggsekk. Og jeg BRUKER ikke den bittelille rosa regnjakka.... selv om den er fiiin. For meg har sanrio-produktene dels nostalgisk, dels estetisk og dels trendverdi. Jeg elsker tegneserier, og jeg fascineres av japansk populærkultur. Ingenting er så Paul Frank blir mer BARE trend/estetikk, men jeg synes jo en del av produktene er skikkelig morsomme. Synes det er greit å kle seg med humor, jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

har både hello kitty- (fake, fake, fake) og Paul frankting, og er 27. kommer an på stilen - hadde jeg ellers vært en svær dame med fuskepels og tights ville det sikkert sett fullstendig håpløst ut med hello kitty-ryggsekk. Og jeg BRUKER ikke den bittelille rosa regnjakka.... selv om den er fiiin. For meg har sanrio-produktene dels nostalgisk, dels estetisk og dels trendverdi. Jeg elsker tegneserier, og jeg fascineres av japansk populærkultur. Ingenting er så morsomt som å gå i chinatown i større byer og lete gjennom hauger og lass av fake og ekte japansk stæsj... Paul Frank blir mer BARE trend/estetikk, men jeg synes jo en del av produktene er skikkelig morsomme. Synes det er greit å kle seg med humor, jeg.

Skrevet

Kan noen finne en lenke til Paul Frank-ting...Jeg aner ikke hva det er... :oops:

Hello Kitty hadde jeg derimot dilla på da jeg var ca 14 :ler: Det er søte ting da

Skrevet

HER:

www.frankisfrank.co.uk (Klikk på Paul Frank logoet)

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Det finnes hello kitty produkter som er egnet for de mer voksne. Det er selvfølgelig barnslig og komme med en rosa matboks med hello kitty på. Men det finnes vesker og lommebøker med hellokitty logo på. Så en gang en mørk denimveske med en hello kitty i sølv på. Den så veldig fancy ut.

hva med denne:

http://cgi.ebay.com.cn/ws/eBayISAPI.dll?Vi...5935042713&rd=1

eller denne:

http://cgi.ebay.com.cn/ws/eBayISAPI.dll?Vi...5936216293&rd=1

Ja, jeg er hello kitty fan.

Skrevet
HER:

www.frankisfrank.co.uk (Klikk på Paul Frank logoet)

Er det DET som er Paul Frank... Har jo sett det. Takk

Da syns jeg Hello Kitty er kulere.... :oops:

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

syns det er litt vel mye snakk om hva som er fjortiss og ikke fjortiss her jeg :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...