AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Hei dere Kjæresten min søker etter jobb, men hun tørr ikke gå på jobbintervju. Hun trenger en jobb nå. Hun sliter med noe som heter selektiv mutisme, det innebærer sosial angst og har vanskeligheter med å prate med folk. Er det noe hun, eller for den saks skykd jeg kan gjøre? Takk for svar Anonymkode: b92fe...220
Sirah Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Får hun noe hjelp for dette? De aller fleste syntes jo det er skummelt å dra på jobbintervju så hun er langt fra den eneste. Dessverre er jo dette noe man nesten må gjennom for å få en jobb.......
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 19 minutter siden, Sirah skrev: Får hun noe hjelp for dette? De aller fleste syntes jo det er skummelt å dra på jobbintervju så hun er langt fra den eneste. Dessverre er jo dette noe man nesten må gjennom for å få en jobb....... Det slår meg at du ikke aner hva selektiv mutisme er for noe? Jeg gikk på ungdomsskolen med en person som hadde selektiv mutisme. Vedkommende sa ikke ett eneste ord til noen av oss andre i klassen gjennom de tre årene. Anonymkode: e2842...bac
Gjest SuperSonic Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Hun må jo dessverre på intervju, det er få som ansetter uten. Hvordan tenker hun at hun skal klare seg ellers i arbeidslivet? Er det kun under denne type situasjoner hun får angst eller er det generelt blandt andre mennesker? Hvilke typer jobber søker hun? Er det gjerne mulig å få tilsendt spørsmål slik hun får forberedt seg bedre?
Sirah Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det slår meg at du ikke aner hva selektiv mutisme er for noe? Jeg gikk på ungdomsskolen med en person som hadde selektiv mutisme. Vedkommende sa ikke ett eneste ord til noen av oss andre i klassen gjennom de tre årene. Anonymkode: e2842...bac Det er akkurat derfor jeg spør om hun får noe hjelp for dette. Å reise på intervju er dessverre en stor del av dette med å få seg jobb. Sier det samme som @SuperSonic.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 De fleste jobber krever menneskelig kommunikasjon til en viss grad, så om hun ikke takler et jobbintervju så takler hun neppe jobben... Anonymkode: 069e3...bb6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå