Gå til innhold

Kjæresten min har slått opp uten å fortelle meg det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det følers så enormt vondt og trist å miste kjæresten sin ut av livet bare helt ut av det blå. Han skulle ha litt alenetid, men i dag postet han heller bilder av den nye kjæresten sin. Det gjør så enormt vondt i hjertet mitt. Jeg klarer ikke å puste og jeg klarer ikke å slutte å gråte. Har en så dyp sorg i meg nå at jeg ikke vet hvordan jeg skal klare dette :grine:

Anonymkode: 3dcd9...b53

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyfaen for en drittsekk! Hvorfor gjør noen sånne ting mot andre! 

Anonymkode: bcb31...d96

• Liker 22
Skrevet

Ja, han høres ut som noe å samle på.. Nei, good riddence! når du har fått grått ut skuffelsen din, så kom deg opp og tørk tårene. det finnes langt mer verdige fisker i havet enn det der.

• Liker 2
Skrevet

Umodent, egoistisk og ondskapsfullt! Hvor gammel er han?

Skrevet
1 minutt siden, Chroma skrev:

Umodent, egoistisk og ondskapsfullt! Hvor gammel er han?

Tro det eller ei, men han er 30år.

Skrevet

Altså vi kan bare si det så enkelt som det her. 

Hvis det er meant to be, da vil det bli sånn. Kjærlighet er vanskelig. Hvis det er ment at dere to skal være sammen, så vil dere finne veien tilbake sammen, på en eller annen måte. Det har liksom vært min store trøst i vanskelige stunder. Det høres veldig lett ut og kanskje litt teit, men det er så sant. Vi kan ikke gå i mot vår egen skjebne. Ting som er ment til å skje med deg, vil finne sin plass. Ikke stress, ikke bekymre deg.. Alt vil bli bra, til slutt. 

På en annen side, så forstår jeg at det er veldig vondt for deg. Men det beste du kan gjøre er å heve deg over det. Mest sannsynlig er det hans tap, uansett. Kanskje det var meningen at du fikk se hvilken stor idiot han er? Hvis han er 30 år, og holder på sånn som dette, så tro meg, da vil han mest sannsynlig ende opp alene. 

• Liker 2
Skrevet

Hvor lenge var dere sammen?

Anonymkode: faad5...c6a

Skrevet

2.5år

Skrevet

Hvis det kan kommenteres så hadde jeg skrevet at det hadde vært hyggelig hvis du hadde slått opp med meg før du begynte å poste slike bilder.

Anonymkode: 5615e...f23

• Liker 8
Skrevet
8 timer siden, Mille96 skrev:

Altså vi kan bare si det så enkelt som det her. 

Hvis det er meant to be, da vil det bli sånn. Kjærlighet er vanskelig. Hvis det er ment at dere to skal være sammen, så vil dere finne veien tilbake sammen, på en eller annen måte. Det har liksom vært min store trøst i vanskelige stunder. Det høres veldig lett ut og kanskje litt teit, men det er så sant. Vi kan ikke gå i mot vår egen skjebne. Ting som er ment til å skje med deg, vil finne sin plass. Ikke stress, ikke bekymre deg.. Alt vil bli bra, til slutt. 

På en annen side, så forstår jeg at det er veldig vondt for deg. Men det beste du kan gjøre er å heve deg over det. Mest sannsynlig er det hans tap, uansett. Kanskje det var meningen at du fikk se hvilken stor idiot han er? Hvis han er 30 år, og holder på sånn som dette, så tro meg, da vil han mest sannsynlig ende opp alene. 

Det var veldig fint skrevet, noe jeg og skal prøve og ta til meg! Takk😊 Så TS, vet så altfor godt hvordan denne smerten føles, men det vil bli lettere selv om det føles helt umulig akkurat nå. Ønsker deg alt godt og lykke til! 

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2.5år

:sprettoy:

What?

Dette kan da ikke være sant?  2.5 år sammen, så kunne han ikke avslutte med verdighet engang... Huff:troest:

• Liker 6
Skrevet

Jeg er glad vi ikke har så mye som binder oss sammen, slik at jeg bare kan kutte han ut av livet mitt på dagen.

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Fy faen, så ondskapsfullt.

Skrevet

Dette høres jo helt vilt ut! Tipper han er i overkant konfliktsky, men får da være grenser. For en drittsekk. Tror jeg ville ha blokkert ham fra sosiale medier slik at du kan sørge over kjærligheten uten å måtte leve med å stadig se bilder av ham og hans neste offer. Her er det bare å komme seg videre og prøve å være takknemlig for at du ble kvitt faenskapet! 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Ede skrev:

Dette høres jo helt vilt ut! Tipper han er i overkant konfliktsky, men får da være grenser. For en drittsekk. Tror jeg ville ha blokkert ham fra sosiale medier slik at du kan sørge over kjærligheten uten å måtte leve med å stadig se bilder av ham og hans neste offer. Her er det bare å komme seg videre og prøve å være takknemlig for at du ble kvitt faenskapet! 

Er gjort :)

• Liker 3
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tro det eller ei, men han er 30år.

Du verden jeg trodde dere var tenåringer...tenåringer kan nok gjøre slikt mot hverandre.. men en mann på 30 år..?  Kanskje det var det beste han gikk.? Å ha en mann som mangler empati er ikke bra. Når sorgen over at han forkastet deg går over så kan det jo hende at du ser at det er du som vinner på det. Nå får du får mulighet til å treffe en snillere og mer empatisk mann og få et bedre liv. Men det er klart at sorgen over det du trodde var en god mann som elsket deg den tar det nok desv litt tid å komme over..det gjelder for de fleste som opplever brudd.

Anonymkode: 464d4...ab0

• Liker 6
Skrevet

Bare ignorer oppførselen hans. Ikke la han få innblikk i følelseslivet ditt mer, fra nå av har han ingenting der å gjøre mer. Ingen som behandler følelseslivet ditt på den måten der fortjener å ha innpass, sperr han ute.

Ellers kommer dette bare til å få deg til å komme fortere over han og det kommer til å føles godt for deg senere. Tenk hvor vondt det hadde vært om han var like super som du trodde? Det hadde jo vært mye verre!

Anonymkode: ac9db...608

• Liker 6
Gjest Supersol
Skrevet
På Sunday, October 30, 2016 den 15.55, AnonymBruker skrev:

Det følers så enormt vondt og trist å miste kjæresten sin ut av livet bare helt ut av det blå. Han skulle ha litt alenetid, men i dag postet han heller bilder av den nye kjæresten sin. Det gjør så enormt vondt i hjertet mitt. Jeg klarer ikke å puste og jeg klarer ikke å slutte å gråte. Har en så dyp sorg i meg nå at jeg ikke vet hvordan jeg skal klare dette :grine:

Slutt å grin pga det rasshølet der. Du burde feire istedet for. Stikk og kjøp deg noe god mat og drikke og se en bra grøsser på Netflix.

Skrevet

du burde heller vere glad du er kvitt en sån idiot. men sykt dårlig gjort av han da. null respekt.. kansje kommentere på bilde, hva me og gjøre det slutt med meg først ?

• Liker 1
Skrevet

Han her minner meg om (eks)mannen til en venninne av meg. Hun fikk nemlig vite at de skulle skilles via felles venner. Han hadde bare begynt å si til folk at de skulle ta ut skilsmisse. Helt uten å engang diskutere det med henne. oO

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...