AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Får inntrykket av at det er en del tulle-hudklinikker rundt omkring som kun vil selge de produktene de er blitt bedt om å selge, og resultatene uteblir. Hvor går man egentlig for å finne profesjonelle som faktisk vet hva de snakker om? Jeg har ikke stort til problemhud, men har fuktfattig hud(ikke tørr), en del urenheter(lite kviser) og fått større porer. Interessert i å prøve fruktsyrer, a-vitamin/retinol etc - hvem har peiling?? Bor i Oslo. Anonymkode: 6ed29...a19 1
britz Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Nå snakker jeg kun av egen erfaring, men etter å ha prøvd utallige hudpleieklinikker og alle mulige forskjellige produkter, så har jeg aldri vært så fornøyd som jeg er etter å ha gått til Akademiklinikken. Det er ikke bare fordi det er Akademiklinikken, det er nok mer produktene det går på, og det er medisinsk hudpleie fra Zo Skin health og Zo Medical. De har virkelig peiling på disse produktene og jeg har aldri opplevd å bli presset til å kjøpe noe mer enn akkurat hva jeg har behov for. For din del, siden du bor i Oslo, så ville jeg prøvd ut Beths Medispa, de selger de samme produktene og skal visst være veldig flinke Lykke til!
GlitterGlitter Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 1 time siden, britz skrev: Nå snakker jeg kun av egen erfaring, men etter å ha prøvd utallige hudpleieklinikker og alle mulige forskjellige produkter, så har jeg aldri vært så fornøyd som jeg er etter å ha gått til Akademiklinikken. Det er ikke bare fordi det er Akademiklinikken, det er nok mer produktene det går på, og det er medisinsk hudpleie fra Zo Skin health og Zo Medical. De har virkelig peiling på disse produktene og jeg har aldri opplevd å bli presset til å kjøpe noe mer enn akkurat hva jeg har behov for. For din del, siden du bor i Oslo, så ville jeg prøvd ut Beths Medispa, de selger de samme produktene og skal visst være veldig flinke Lykke til! Har samme erfaring med Akademiklinikken og ZO medical og Zo skin health produktene. Jeg har aldri opplevd en slik positiv forandring av huden min noen sinne. Akademiklinikken finner du rett ved Smestad t-banestasjon. Konsultasjon og oppfølgingstimer er gratis. De er veldig flinke med å følge deg opp underveis og tar seg god tid. Beth's medispa tar seg betalt for konsultasjon og oppfølgingstimer så vidt jeg vet, så hvis du syns pris er avgjørende vil jeg anbefale Akademiklinikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå