Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er på RD2 nå og sliter med oppblåst mage, svimmel og er veldig kvalm. Jeg må legge meg nedpå når jeg går opp eller ned trappa. Er det noen av dere som har opplevd det så kort tid etter innsett? Jeg har igjennom en del ivf-runder, men har aldri opplevd dette før. 

Anonymkode: 9336e...974

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var du på grensen til overstimulert? fikk du ikke med en liste over hva du skulle være obs på og hvor du skulle ta kontakt ved bekymringsverdige symptomer?

Anonymkode: 6ff8f...af4

Skrevet

Andpusten? Holder du på vann?

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var du på grensen til overstimulert? fikk du ikke med en liste over hva du skulle være obs på og hvor du skulle ta kontakt ved bekymringsverdige symptomer?

Anonymkode: 6ff8f...af4

Nei, det ble ikke nevnt noe om det. Jeg fikk bare beskjed om å ta det med ro, og det har jeg gjort. Jeg pleier å gå lange turer, men når jeg blir så utslitt av å gå opp trappa tør jeg ikke. Magen er stor og steinhard. Det ser ut som jeg er langt på vei.

Anonymkode: 9336e...974

Skrevet

Det høres ut som symptomer på overstimulering. Kvalme, veldig stor vektøkning pga vann i eggstokkene og kortpustethet er typiske symptomer på OHSS. Jeg ville kontaktet klinikken så snart det lar seg gjøre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...