AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg er sjeldent ute på byen og fest, men de gangene jeg er ute går det i jeans og en pen topp, dette er hovedsakelig fordi jeg har aldri funnet den perfekte "lille sorte". Nå kom jeg over denne kjolen og synes den virker utrolig fin i både sort og blå, men jeg er usikker på om jeg skal kjøpe den eller ei siden: 1. Lite penger på brukskonto, men jeg har råd, 2. er usikker på ryggen, 3. jeg har en timeglass figur, og den viser vel ikke akkurat denne kjolen fram (stroppeløs bh blir også et problem). Stoffet stusser jeg også litt over. Kan nevnes at jeg er 165 cm og 19 år, så da er vel kjolen innenfor når de kommer til alder og kropp. Bruker størrelse 36 normalt, men mulig jeg vil gå for 38 siden jeg aldri har kjøpt petite klær før. Hva synes dere? https://www.zalando.no/miss-selfridge-petite-sommerkjole-black-py021d00b-q11.html Anonymkode: 41c57...b48 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Bruk den med en blazer. Den er jo så billig uansett, ville kjøpt den og eventuelt sendt i retur om jeg ikke likte. Zalando har jo gratis frakt uansett. Anonymkode: a155e...fd9 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bruk den med en blazer. Den er jo så billig uansett, ville kjøpt den og eventuelt sendt i retur om jeg ikke likte. Zalando har jo gratis frakt uansett. Anonymkode: a155e...fd9 Den er ikke billig for alle Ts Anonymkode: 41c57...b48 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den er ikke billig for alle Ts Anonymkode: 41c57...b48 Hvis du er så blakk anbefaler jeg deg å ikke shoppe klær. Anonymkode: a155e...fd9 13
Gjest Sugemerke Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 Ulempen er at du må ut å kjøpe ny bh også, om du ikke har en med korrekte stropper fra før. Ellers var den fin.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #7 Skrevet 30. oktober 2016 Akkurat nå, O.G. skrev: Jeg likte den i svart. Synes svart er klassisk og passer til det meste, men tenkte at den i blå kanskje er fin til lysere tider. Spesielt siden den blåtonen er den fargen som passer meg absolutt mest når det kommer til klær. Likevel er jeg usikker på ryggen, stoffet og om den passer kroppstypen min. Ts Anonymkode: 41c57...b48
Maleficenta Skrevet 30. oktober 2016 #8 Skrevet 30. oktober 2016 Har du bh som du kan hekte av stroppene og ha de i kryss i ryggen? Det funker jo isåfall. Syns den var fin den. Men finest i svart. Den blå var for lys blå etter min smak. Har du lyst på den så kjøper du den. Er du i tvil fortsett letinga.. 3
applestories Skrevet 30. oktober 2016 #9 Skrevet 30. oktober 2016 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Har du bh som du kan hekte av stroppene og ha de i kryss i ryggen? Det funker jo isåfall. Syns den var fin den. Men finest i svart. Den blå var for lys blå etter min smak. Har du lyst på den så kjøper du den. Er du i tvil fortsett letinga.. Eventuelt kjøpe noen plastdingser (av mangel på bedre ord) som brukes til å hekte vanlige BH'er sammen i ryggen. Litt billigere enn å investere i ny BH, men er jo ikke sikkert det blir like fint.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #10 Skrevet 30. oktober 2016 2 minutter siden, Maleficenta skrev: Har du bh som du kan hekte av stroppene og ha de i kryss i ryggen? Det funker jo isåfall. Syns den var fin den. Men finest i svart. Den blå var for lys blå etter min smak. Har du lyst på den så kjøper du den. Er du i tvil fortsett letinga.. Takk for svar Har du noen erfaring med klær i petite? Burde man gå for en størrelse større? Ts Anonymkode: 41c57...b48
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #11 Skrevet 30. oktober 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker størrelse 36 normalt, men mulig jeg vil gå for 38 siden jeg aldri har kjøpt petite klær før. Bestill en i hver størrelse, betal med faktura, send den som ikke passer i retur, betal kun halvparten av fakturaen. Null stress, vel. Anonymkode: a155e...fd9 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #13 Skrevet 30. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bestill en i hver størrelse, betal med faktura, send den som ikke passer i retur, betal kun halvparten av fakturaen. Null stress, vel. Anonymkode: a155e...fd9 Joda lurt det Må isåfall vente til etter salget for da har de kanskje fått inn størrelse 36 igjen Ts Anonymkode: 41c57...b48
Gjest ti10 Skrevet 30. oktober 2016 #14 Skrevet 30. oktober 2016 Fin kjole, vil tro du kler den ut fra beskrivelsen. Det eneste er bh-problemet. Hvis du ikke kan gå uten bh, må du vel kjøpe en stroppeløs bh til den. Uansett kan du vel returnere den hvis det ikke funker.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #15 Skrevet 30. oktober 2016 Tusen takk! Jeg har en stroppløs sticky bra, men den er et par år gammel og sist gang jeg brukte den fikk jeg et utslett over brystet.. Får nok skaffe meg en ny av noe slag, for de vanlige stroppløse stoffbh'ene glir bare av selv om jeg har ok med pupper. Ts Anonymkode: 41c57...b48
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #16 Skrevet 30. oktober 2016 Synes den så vel billig ut... Anonymkode: e686a...68f 5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #17 Skrevet 30. oktober 2016 Nå er kjolen bestilt i sort. Størrelsen blir en større en den jeg vanligvis bruker siden str 36 var utsolgt. Får håpe at kjolen passer, og hvis ikke får jeg returnere den og håpefullt vente på en str 36. Kanskje jeg får tak i den blå kjolen også på sikt! Tusen takk for alle svar. Ts Anonymkode: 41c57...b48
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #18 Skrevet 30. oktober 2016 Haha, jeg leste først overskriften som "Skal jeg kjøpe kokain? Hjelp!" Anonymkode: eeb74...b82 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #19 Skrevet 30. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes den så vel billig ut... Anonymkode: e686a...68f Er du overvektig og "feil" figur selv?;) Lukter misunnelse lang vei haha Anonymkode: 3a606...271
Maleficenta Skrevet 30. oktober 2016 #20 Skrevet 30. oktober 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Har du noen erfaring med klær i petite? Burde man gå for en størrelse større? Ts Anonymkode: 41c57...b48 Oj det er jeg ikke så god på da str er så forskjellige fra butikk til butikk føler jeg. Det er fri frakt i zalando så går jo greit å bytte 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå