AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Fyr løs. Hva er pua, hva er poenget og hva synes vi om det? Anonymkode: 2472d...436
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Synes alt er lov i krig og kjærlighet. Anonymkode: 0b389...391
SunnivaOslo Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 Manipulering av kvinner slik at de ser deg som bedre enn det du er og du får tilgang til masse fitte. Godt oppsummert. 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes alt er lov i krig og kjærlighet. Anonymkode: 0b389...391 Har pua noe med kjærlighet å gjøre? Anonymkode: 2472d...436 5
SunnivaOslo Skrevet 1. november 2016 #5 Skrevet 1. november 2016 På Sunday, October 30, 2016 den 23.55, AnonymBruker skrev: Har pua noe med kjærlighet å gjøre? Anonymkode: 2472d...436 Forelskelse er bare en kjemisk reaksjon i hjernen. På div pua kurs lærer man hvordan man får manipulert damer til å like deg og "play with her mind"de bruker bla nlp,hypnose o l Noe av det man leser er litt sånn "men herregud da,dette vet jo alle!"men de mennene tror de har funnet ut av noe gigantisk nytt🙈
Kattekvinne Skrevet 1. november 2016 #6 Skrevet 1. november 2016 Opplever at det er noen flørte-regler som gjør det lettere for gutter med lav selvtilitt og sosial intelligens til å virke mer normale og ikke for masete. 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #7 Skrevet 1. november 2016 PUA er lureri for å loppe penger fra godtroende snille fyrer som ikke greier å få seg dame. Det har vært massevis av kvinnebedårere før pua ble en greie. Anonymkode: edfad...356 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #8 Skrevet 1. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: PUA er lureri for å loppe penger fra godtroende snille fyrer som ikke greier å få seg dame. Det har vært massevis av kvinnebedårere før pua ble en greie. Anonymkode: edfad...356 Anonymkode: 1d4d5...c91
jabx Skrevet 2. november 2016 #9 Skrevet 2. november 2016 På 30.10.2016 den 20.37, SunnivaOslo skrev: Manipulering av kvinner slik at de ser deg som bedre enn det du er og du får tilgang til masse fitte. Godt oppsummert. Litt som kvinner gjør med f.eks. sminke da? 1
SunnivaOslo Skrevet 3. november 2016 #10 Skrevet 3. november 2016 19 timer siden, jabx skrev: Litt som kvinner gjør med f.eks. sminke da? Ja. Kvinner manipulerer med sminke,løshår,vipper,negler og annet=ytre manipulasjon. Menn manipulerer psykisk.
jabx Skrevet 3. november 2016 #11 Skrevet 3. november 2016 Det er vel kvinner som er aller størst på psykisk manipulasjon. Shit-tests, m.m. 1
Sykkelkopp Skrevet 3. november 2016 #12 Skrevet 3. november 2016 Dette er en ordentlig PUA. Se hvor interessert de blir, spesielt hun nærmeste. Han hadde aldri matchet med henne på tinder 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #13 Skrevet 3. november 2016 7 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Dette er en ordentlig PUA. Se hvor interessert de blir, spesielt hun nærmeste. Han hadde aldri matchet med henne på tinder Hvorfor skulle ikke han greid matchet med noen av dem på Tinder? Han ser bra ut. Skikkelige bilder med bra klesstil matchet mot sitt "segment", så er han klar for mange høyre swipes. Jentene i klippet er helt average amerikanske studenter. Telefonnummer betyr fuck all. Når vi var i gamet og besøkte NYC var vi i Washington Park, NYU og Columbia. Vi fikk mye telefonnummer, men 8 av 10 ga ikke noe resultater. Instacoffee er det som funker. Nerden som er blitt en dyktig "PUA" har bare begynnt å gå ut mer og sitter ikke inne på rommet sitt hvor han spiller Overwatch i helgene. Det er et "numbers" game. Såklart han må være litt sosialt oppegående, litt stil og dusje hver dag for at det skal funke. Anonymkode: 6a43c...f64 1
Sykkelkopp Skrevet 3. november 2016 #14 Skrevet 3. november 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle ikke han greid matchet med noen av dem på Tinder? Han ser bra ut. Skikkelige bilder med bra klesstil matchet mot sitt "segment", så er han klar for mange høyre swipes. Jentene i klippet er helt average amerikanske studenter. Telefonnummer betyr fuck all. Når vi var i gamet og besøkte NYC var vi i Washington Park, NYU og Columbia. Vi fikk mye telefonnummer, men 8 av 10 ga ikke noe resultater. Instacoffee er det som funker. Nerden som er blitt en dyktig "PUA" har bare begynnt å gå ut mer og sitter ikke inne på rommet sitt hvor han spiller Overwatch i helgene. Det er et "numbers" game. Såklart han må være litt sosialt oppegående, litt stil og dusje hver dag for at det skal funke. Anonymkode: 6a43c...f64 Altså, jeg tulla. Han er ikke PUA han lager prankevideoer Men se bra ut, gjør han det? Er det noen jenter som kan bekrefte det? For meg så han ok-- ut. Men jeg er ikke jente Hun nærmeste var over snittet fin. Men jeg snakket ikke om nummeret, jeg snakket om kroppsspråket hennes 1
Gjest canacas Skrevet 3. november 2016 #15 Skrevet 3. november 2016 2 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Altså, jeg tulla. Han er ikke PUA han lager prankevideoer Men se bra ut, gjør han det? Er det noen jenter som kan bekrefte det? For meg så han ok-- ut. Men jeg er ikke jente Hun nærmeste var over snittet fin. Men jeg snakket ikke om nummeret, jeg snakket om kroppsspråket hennes Aner ikke, det var ingen close-ups (jeg spola gjennom så kan hende jeg misset det). Men fra avstand, not my type.
Sykkelkopp Skrevet 3. november 2016 #16 Skrevet 3. november 2016 3 minutter siden, canacas skrev: Aner ikke, det var ingen close-ups (jeg spola gjennom så kan hende jeg misset det). Men fra avstand, not my type. her er close up. 0:45 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #18 Skrevet 4. november 2016 PUA er vel bare noen som vet hvordan spillet/dansen mellom mann-dame foregår, og vet å spille på de rette strengene. Poenget er ikke å lure noen til å gjøre noe de ikke vil, men bare å få til tiltrekning fra en dame som allerede var åpen for det. Og om det ender opp med samtykkende sex så er jo det bare kos. Her er en som vet hvordan "danse"; Anonymkode: e608f...65a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå