Gjest Nefertiti Skrevet 23. november 2004 #1 Skrevet 23. november 2004 Jeg trenger noen gode råd nå Jeg har lenge brukt MD formulations og vært veldig fornøyd med dette, men føler nå kanskje litt for en forandring. Er dermalogica bedre enn md? Er md egentlig bare for problemhud? (jeg har ikke det) Jeg har normal hud, hvilke produkter kan dere anbefale da? Jeg får i ny og ne en kvise, og trenger et tips til noe mot dette? Så at md hadde et produkt å smøre på dette (husker ikke hva den het...) Noen tips om dette og?
Gjest Nefertiti Skrevet 23. november 2004 #2 Skrevet 23. november 2004 MD Formulations Skin Perfection Gel: Dette var den jeg mente. Noen som har prøvd denne? Ble mange spørsmål nå :oops:
Gjest Ethereal Skrevet 23. november 2004 #3 Skrevet 23. november 2004 MD Formulations er mer spesialprodukter for hud med ulike problemer, mens Dermalogica også har mer vanlige pleieprodukter. Jeg har tørr hud, og bruker MD Formulations Facial Cream under kremen for å booste fuktighetsnivået i huden. Det funker som juling! I tillegg har jeg blant annet Vit A-Plus Clearing Complex som smøres lokalt på områder der du kan få kviser. Får dem til å forsvinne relativt raskt, og funker også mot underjordiske kviser. Bør ikke brukes for ofte, for den tørker ut huden. Men den var kanskje ikke den du mente?
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2004 #4 Skrevet 23. november 2004 I tillegg har jeg blant annet Vit A-Plus Clearing Complex som smøres lokalt på områder der du kan få kviser. Får dem til å forsvinne relativt raskt, og funker også mot underjordiske kviser. Bør ikke brukes for ofte, for den tørker ut huden. Vet du hvordan den er i forhold til Dermalogica medicated clearing gel? (Jeg bruker den, og synes den blir dårligere og dårligere)
Gjest Ethereal Skrevet 23. november 2004 #5 Skrevet 23. november 2004 Jeg har ikke peiling. Da jeg skulle kjøpe, stod valget mellom den fra Dermalogica og den jeg kjøpte fra MD, og siden den siste hadde fått mange positive anmeldelser hos MUA, gikk jeg for den. Jeg har tørr hud, og får nesten aldri kviser, men har tidligere hatt en tendens til vonde, underjordiske kuler på haken. Nå legger jeg bare på litt av MD-geleen (stinker som f, brent plastikk og svovel), og etter en stund er kulene borte uten at huden blir nevneverdig tørrere. Den har også funket på sambos tørre hud; han har tendens til kviser på halsen vinterstid. Anbefales! (som alt jeg har prøvd fra MD)
Gjest Oslojentee Skrevet 23. november 2004 #6 Skrevet 23. november 2004 Melder meg som interessert i denne tråden: Hvor kjøper dere MD Formulations produktene deres? Er de ikke svært dyre!? Oslojente
Gjest Ethereal Skrevet 23. november 2004 #7 Skrevet 23. november 2004 Hos hudpleier først, for å få riktige produkter, men deretter har jeg kjøpt på nettet. MD er sterke produkter, og gal bruk av fruktsyrer kan bortimot ødelegge huden og gjøre den tynn og sår. Produktene er dyre, men veldig drøye, så det blir ikke så ille alt i alt. 50ml av min Facial Cream (=vanlig kremkrukke) som jeg bruker under dag- og nattkremen hver dag, varer i over et halvt år før jeg må kjøpe ny krukke.
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2004 #8 Skrevet 23. november 2004 Jeg har tørr hud, og får nesten aldri kviser, men har tidligere hatt en tendens til vonde, underjordiske kuler på haken. Ok. Takk Vurderer sterkt å teste den ut. Er selv plaget med tørr hud og underjordiske monster på haka, men føler den mcg fra dermalogica ikke hjelper. Skal høre hva hudpleieren sier.
Kame Skrevet 24. november 2004 #9 Skrevet 24. november 2004 Min erfaring er at gel'en til MD er sterkere enn Dermalogica sin. Mer effektiv, men mer uttørrende. Jeg er igrunn fornøyd med begge seriene, men er litt fristet til å gå tilbake til MD igjen, selv om den er dyrere enn Dermalogica. Jeg liker ideen om at facial lotionen skal hjelpe mot både problemoverhuden min, som er tørr, og problemunderhuden min som er fet (mye vil ha mer, takk). Vil sannsynligvis mixe de to seriene, med rens/peel fra Dermalogica, og kremer fra MD. Kan ikke se at det skal ha de helt store konsekvensene, men hva tror dere? MD sier jo selv at rensen ikke har særlig effekt i seg selv iom at den vaskes vekk, så det burde vel være et fett hva man bruker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå