Gå til innhold

Dere som jobber på klesbutikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt å kjøpe et familiemedlem klær i julegave fordi personen er alt for dårlig til å gjøre det selv. Jeg liker også å begynne tidlig med julegavene pga. økonomi. Er det ok å kjøpe klær nå og likevel få byttet dem om størrelsen ikke passet f.eks.? Eller må jeg vente til nærmere jul? Tenker på vanlige kjedebutikker som dressmann, lindex, cubus osv. om det har noe å si.

Anonymkode: 3208c...743

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare be om byttelapp?

Skrevet
3 timer siden, globalagogo skrev:

Kan du ikke bare be om byttelapp?

Jo, men vil den fremdeles være gyldig etter jul, siden det er så lenge til?

Anonymkode: 3208c...743

Skrevet

Spør i den butikken det gjelder. Tror det varierer hvor strenge de ulike butikkene er. 

Anonymkode: b9cec...3cd

Skrevet

Vet at dette ikke hjelper nå, men tips til neste jul. Ser du skriver at du deler opp julegavekjøp over flere måneder, som er et kjempebra sparetips. Men siden ikke alt da kan byttes, er det beste tipset mitt å heller spare en liten sum hver måned, som du tilslutt bruker til å kjøpe julegaver for i desember. Da får du ikke plutselig en superhøy utgift av inntektene den måneden og mottakerne har mulighet til å få byttet. :) 

Anonymkode: 5c39d...460

Skrevet

Jeg vil tro at dette skal gå bra i de fleste store kjeder, det er jo allerede november. Men etter jul er mange størrelser også forsvunnet, men tilgodelapp kan man alltids få.Nå jobber jeg på Kitchn og der kan ting byttes til over jul om det kjøpes nå. 

Anonymkode: 879db...bc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...