AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Del Skrevet 30. oktober 2016 Er det vanlig å få brun utflod noen dager ETTER mensen? Er 4 dager siden mensen og har mye brun utflod idag.. er det symptom på kreft? Anonymkode: 8a4e4...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Del Skrevet 30. oktober 2016 Det er helt vanlig. Husker ikke helt forklaringen på det, men tror det er blod som har oksidert, altså kommet i kontakt med oksygen. Det betyr vel at blodet ikke er helt ferskt som på starten av mensen. Anonymkode: 79af6...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #3 Del Skrevet 30. oktober 2016 4 dager opplever jeg aldri, men de 2 siste dagene med mens viser det seg som brun utflod. Irriterende, hvorfor kan ikke det resterende blodet bare blø ut mens jeg allerede er ordentlig godt i gang Hvor mange dager blør du totalt(med de dagene du har brun utflod)? Anonymkode: 5f65e...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Del Skrevet 30. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 4 dager opplever jeg aldri, men de 2 siste dagene med mens viser det seg som brun utflod. Irriterende, hvorfor kan ikke det resterende blodet bare blø ut mens jeg allerede er ordentlig godt i gang Hvor mange dager blør du totalt(med de dagene du har brun utflod)? Anonymkode: 5f65e...dc8 7 dager Anonymkode: 8a4e4...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #5 Del Skrevet 30. oktober 2016 Helt normalt. Ikke tegn på kreft. Anonymkode: d5882...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #6 Del Skrevet 30. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: 7 dager Anonymkode: 8a4e4...251 Høres helt normalt ut. Hvis du begynner å blø uten åpenbar grunn mellom hver menstruasjon derimot, ville jeg oppsøkt lege. Anonymkode: 5f65e...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 30. oktober 2016 #7 Del Skrevet 30. oktober 2016 Ja, tror alle har det på slutten av mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå