Samantha Skrevet 23. november 2004 #1 Skrevet 23. november 2004 Eg hatar å fryse, hatar snø, hatar slaps, hatar å køyre på glatta, hatar hue og skjerf = Hatar vinteren. Men!!! No skal eg begynne et nytt og bedre liv. Hjelp meg då? Kva er bra med vinteren? Eg kjem berre på en ting: -Sleppe å bruke isbitar i vatnet mitt, for vatnet er allereide iskaldt.
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2004 #2 Skrevet 23. november 2004 vinter e kjempehærlig!!! en kan sitte inne, tenne i peisen og drikke te! og kooose seg i sofaen med ei go bok med god samvittighet! også kan en kle på seg MASSE kle, tjukk jakke, vintersko, skjert, lue og hanska og trakke seg ut og bli rød i kinna! det skal eg akkurat no :-)
Arkana Skrevet 23. november 2004 #3 Skrevet 23. november 2004 * Det er så mørkt ute at man kan ha stearinlys/telys på inne, og de synes. * Man kan tenne i peisen og drikke varm drikke.
Orthia Skrevet 23. november 2004 #4 Skrevet 23. november 2004 At man kan gå på skøyter. Og at man kan glede seg til sommeren.
Ephemera Skrevet 23. november 2004 #5 Skrevet 23. november 2004 Jeg er typisk sommermenneske, men jeg sier meg enig at det er koselig å tenne masse levende lys inne og kose seg i sofan med pledd
Malou Skrevet 23. november 2004 #6 Skrevet 23. november 2004 Man slipper å svette bare man løfter en finger og ikke minst slipper man å klippe gress! Jeg ser herved bort i fra at noen kanskje må måke snø istedet da dette problemet er mer eller mindre ikke eksisterende her jeg bor. Også det som allerede er nevnt med teppe, peis og en deilig varm kopp te da selvfølgelig. Hvis det bare ikke hadde vært så mørkt, vått og kaldt hele tiden..
Trill Skrevet 23. november 2004 #7 Skrevet 23. november 2004 Eg finne faktisk ikkje nåken positive ting med vineteren eg helle.. Berre at de e snø- og då blir det litt lysare ute!!
Gjest Lilleulv Skrevet 23. november 2004 #8 Skrevet 23. november 2004 jeg liker norge med sine 4 årstider. Vinteren liker jeg også, men den kunne gjerne vært litt kortere!! Positive sider med vinteren: Man kan så på snowboard. Me love that!! Man kan snørekjøre etter hund på ski. Man kan dra på hyttetur! Man kan gå tur i vakker vinternatur og høre snøen knirke under beina. Man kan etter turen komme inn i varmen igjen og kose seg med stearinlys og kakao. Man kan bruke en stilig vinterkåpe Det er utrolig koselig når det snør synes jeg Og det er veldig romantisk å gå på skøyter med kjæresten på spikersuppa i jula...
Gjest LoisLane Skrevet 23. november 2004 #9 Skrevet 23. november 2004 Jeg elsker vintern! Hadde helt glemt hvor pent det er! Fine ting med vinteren: * Snø er nydelig å se på. * Ski * Enda bedre å komme inn i varmen når det er grøsskaldt ute * Vinter = jul * Lange, koselige kvelder * Lite hagearbeid * Dyrespor i snøen - en hare hoppet forbi i natt! * Peiskos Og jada - jeg er ikke alltid like fantatisk. Hadde helt glemt hvor ubehagelig kulda var også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå